April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۷۶۸
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶
0
آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه آرمان برگزار شد.

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه آرمان معارفه شد

به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، جلسه تودیع و معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی با حضور مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان و همچنین کارکنان این مدیریت ها، برگزار شد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل ضمن تشکر از زحمات و اقدامات ارزنده سرکار خانم یوسفی و آرزوی توفیق برای ایشان، ابراز امیدواری کرد با حضور آقای سعید افخمی بتوان گام مهمی در تحول حوزه‌های نوین بازاریابی و جذب پرتفوی متناسب با سیاست‌های بیمه آرمان داشت.

همچنین در ادامه دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی، ضمن اشاره به دستاورد‌های سال گذشته بیمه آرمان به تشریح انتظارات و اهداف شرکت درسال جدید پرداخت.

در پایان دکتر رییس الذاکرین و همچنین مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سکان مدیریت بازاریابی را به سعید افخمی اردکانی سپرده و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

روابط عمومی بیمه آرمان ضمن تبریک جهت انتصاب سرپرست مدیریت بازریابی، برای کلیه همکاران ساعی و پرتلاش مدیریت بازاریابی آرزوی موفقیت دارد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: