April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۷۹۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
0

یکی از دغدغه های تولید کنندگان، یافتن متریال بسته بندی برای حفاظت از محصولاتشان در مقابل شرایط محیطی است. نایلون استرچ یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید کنندگان خواهد بود زیرا این نایلون کاربرد بسیار زیادی در صنعت بسته بندی دارد و هم برای بسته بندی تکی و هم برای بسته بندی پالتی مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون استرچ  یکی از نایلون های پر کاربرد است که برای بسته بندی انواع کالا ها می توان از آن استفاده کرد. در این مقاله می خواهیم به فیلم استرچ و مشخصات بپردازیم.  

شرکت دریا پلاستیک یکی از شرکت های معتبر فروش نایلون های بسته بندی منجمله نایلون استرچ است که این نایلون را در نوع با کیفیت و مرغوب ارائه می کند. برای مشاهدۀ محصولات و خرید نایلون استرچ و سایر نایلون ها به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید.

نایلون استرچ

نایلون استرچ چیست؟

تولید کنندگان نایلون نایلونی با نام نایلون استرچ به تولید می رسانند که این نایلون را به نام فیلم استرچ نیز می شناسند. نایلون استرچ از محصولات پلیمری است که در زبان عامیانه به آن پلاستیک نیز می گویند. نایلون استرچ دارای ویژگی های خاصی است که موجب شده امروزه برای بسته بندی بسیاری از کالا ها از آن استفاده شود.

مشخصات فیلم استرچ

  • نایلون استرچ دارای ویژگی های بسیار خوب هستند و در ضخامت ها و اندازه های مختلفی به تولید می رسد. بنابراین می توان از نایلون استرچ در اندازه های مختلف برای کاربرد های گوناگون استفاده کرد.
  • کشسانی نایلون استرچ بسیار بالا بوده و نایلون استرچ به راحتی پاره نمی شود بنابراین می توانید برای انواع کالا ها از جمله لوازم سنگین نیز از ضخامت مناسبی از نایلون استرچ استفاده کنید.
  • فیلم استرچ در انواع رنگی ، بی رنگ و مات می باشند.
  • فیلم استرچ در مقابل نور خوشید مقاوم است و برای محصولات حساس به نور خورشید بسیار کاربردی است.
  • نایلون استرچ در مقابل دما تا حد زیادی مقاوم است و برخلاف سایر نایلون ها که در مقابل مقداری دما حالت اولیه ی خود را از دست می دهند، نایلون استرچ بدون تغییر خواهد بود.

مزایای نایلون استرچ پالت

نایلون استرچ بسته بندی منسجمی را ایجاد می کند و با استفاده از این مدل بسته بندی، نایلون استرچ مانع از ورود میکروب، گرد و خاک و رطوبت به داخل مواد خوراکی، می شود بنابراین مواد غذایی تا مدتی سالم خواهد ماند. استفاده از نایلون استرچ  برای بسته بندی محصول در برابر خطراتی همچون شکستگی، آسیب و ضرب دیدگی در امان خواهد بود. بسته بندی با نایلون استرچ پالت بند به راحتی و در زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد بنابراین در خطوط تولید کالا ها از نایلون استرچ  بسیار بهره می برند. نایلون استرچ دارای وزن بسیار کمی است و به راحتی می توان کالا ها را جابجا و حمل و نقل کرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب نایلون استرچ  ، حجم کم بسته بندی است که بسته بندی محصولات با نایلون استرچ بسیار کم است و حجم اضافه ای در زمان انتقال کالا ها نخواهد داشت که موجب سهولت در جابجایی کالا ها و پایین آمدن هزینه های حمل و نقل می شود. شفاف بودن نایلون استرچ یکی از ویژگی های این نایلون است که محصول مورد نظر پس از بسته بندی قابل رویت باشد و این ویژگی موجب می شود که محصولات جابجا ارسال نشوند و همچنین کالا ها توسط مشتریان نیز قابل مشاهده باشند.

نایلون استرچ

کاربرد فیلم استرچ بسته بندی

همانطور که گفتیم از نایلون استرچ برای بسته بندی های متنوع استفاده می شود. می توان فیلم استرچ را برای بسته بندی یک محصول استفاده کنیم و یا بسته بندی چند محصول در کنار هم را با استفاده از نایلون استرچ انجام دهیم. به طور کلی استفاده از نایلون استرچ باعث می ‌شود که محصولات بسته بند شده از گرد و غبار و آلودگی ها در امان باشند و همچنین رطوبت به بسته ها نفوذ نکند. یکی از مزایای استفاده از نایلون استرچ ، حمل و نقل آسان بسته ها به واسطه ی وزن سبک و حجم کم بسته بندی است.

انواع فیلم استرچ از نظر تعداد لایه

بسته بندی محصولات با استفاده از فیلم استرچ با دستگاه های مختلفی انجام می شود. نایلون استرچ به صورت معمول دارای ۳ و ۵ لایه می باشند که هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد ، نایلون مقاوم تر خواهد بود. بنابراین برای کالا های سنگین تر نیاز است که از نایلون استرچ با ضخامت بسیار استفاده شود تا وزن کالا را به خوبی تحمل کند. فیلم استرچ در مقابل پارگی و سوراخ شدن مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل از ریختگی و ضرب دیگی کالا ها جلوگیری می کند.

ویژگی نایلون استرچ مواد غذایی

فیلم استرچ مواد غذایی در نوع بهداشتی هستند که بسته بندی ایجاد شده به وسیله ی آن ضرری برای سلامتی نداشته باشد. مواد غذایی در اثر تماس با هوا در زمان کوتاهی فاسد می شود اما در بسته بندی هایی که با استفاده از نایلون استرچ مواد غذایی انجام می شود ، مواد غذایی مدت زمان بیشتری عمر می کند. از این نایلون برای انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، میوه، مرغ، قارچ، حبوبات و شیرینی‌ها استفاده می شود. در ادامه به ویژگی های نایلون استرچ غذایی می پردازیم:

  • فیلم استرچ از ورود هوا به داخل بسته بندی جلوگیری می کند و موجب افزایش ماندگاری مواد غذایی می گردد.
  • نایلون استرچ غذایی دارای چسبندگی بالایی بوده و پوشش دهی خوبی را برای مواد غذایی ایجاد می کند.
  • فیلم استرچ شفاف است و مواد غذایی برای مشتریان قابل مشاهده است و فروش آن بیشتر خواهد شد.
  • نایلون استرچ غذایی در ضخامت های مختلفی به تولید می رسد که در نمونه های خانگی معمولا ضخامت کمتری دارند.
  • فیلم استرچ غذایی به صورت رولی به فروش می رسد و در رول هایی با ابعاد مختلف قابل تهیه است.

ویژگی‌های نایلون استرچ صنعتی

فیلم استرچ صنعتی مثل نایلون استرچ غذایی است اما از آن برای کالا ها استفاده می شود یعنی برای مواد غذایی از آن استفاده نمی شود. از نایلون استرچ صنعتی برای انواع کالا ها مانند صنعت کاغذ ، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و... استفاده می شود و این نایلون در ابعاد مختلفی به فروش می رسد. در ادامه به ویژگی های نایلون استرچ صنعتی اشاره می کنیم:

  • ضخامت نایلون استرچ صنعتی بیشتر از نایلون استرچ غذایی می باشد و به دلیل اینکه این نایلون استرچ ها برای کالا های مختلف استفاده می شود دارای مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های فیلم استرچ غذایی می باشند. کم حجم بودن نایلون های استرچ صنعتی موجب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود.
  • فیلم استرچ صنعتی در انواع مات و رنگی تولید می شود بنابراین اگر بخواهید محصول قابل مشاهده باشد می توانید از نمونه های بی رنگ استفاده کنید. در صورتی که نمی خواهید محصول دیده شود می توانید از نمونه های رنگ بهره ببرید.
  • نایلون استرچ صنعتی در انواع اندازه ها تولید می شود تا مناسب برای کاربرد های گوناگون باشد.
  • با استفاده از نایلون استرچ صنعتی می‌ توان در مقابل عوامل محیطی مانند آلودگی، رطوبت ، گرد و غبار ، نور خورشید و.. از محصولات حفاظت نمود.

نایلون استرچ

شرکت دریا پلاستیک با فروش نایلون استرچ به صورت مستقیم توانسته بهترین قیمت را برای مشتریانش در نظر بگیرد. سفارش خرید نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی از طریق سایت دریا پلاستیک انجام می گیرد.

https://daryapelastic.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: