April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۸۹۹
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
0
آریان خان، فرزند شاهرخ خان در تلاش است تا با یک برنامه تلویزیونی وارد عرصه کارگردانی شود.

پسر شاهرخ خان اولین کار خود را کارگردانی می‌کند

به نقل از ددلاین، آریان خان، پسر شاهرخ خان، ستاره صنعت فیلم هند، در حال آماده شدن برای اولین حضور خود به عنوان مجری و کارگردان با سریالی است که پس زمینه صنعت فیلمسازی را نمایش می‌دهد.

شرکت رِد چیلیز انترتینمنت، شرکت تولیدی که توسط شاهرخ خان تأسیس شده است، تأمین مالی این سریال شش قسمتی را بر عهده خواهد داشت که فیلمنامه آن توسط آریان خان نوشته شده است و در حال حاضر، در مرحله پیش تولید است تا فیلمبرداری آن اواخر امسال آغاز شود.

گفته می‌شود که اگرچه تهیه کنندگان آن را تأیید نکرده اند، ولی این سریال، عنوان «ستاره بودن» (Stardom) دارد.

مطبوعات محلی بیانیه‌ای را از یک منبع ناشناس گزارش کردند که در آن نوشته شده است: ««ستاره بودن» که تحت تولید رِد چیلیز انترتینمنت ساخته می‌شود، در پس‌زمینه صنعت فیلم قرار می‌گیرد و این یک سریال شش قسمتی خواهد بود و این سریال در حال حاضر، در مرحله تولید است و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ نمایش داده شود.»

داستان‌های مربوط به این پروژه، اوایل امسال پخش شد؛ زمانی که مطبوعات محلی گزارش دادند که آریان خان قصد دارد یک سریال را بنویسد و کارگردانی کند، اما تا پایان فیلمبرداری، آن را به هیچ پخش‌کننده یا پلتفرمی نمی‌فروشد.

آریان خان فارغ‌التحصیل دانشکده هنر‌های سینمایی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) است که در آن‌جا نویسندگی و کارگردانی خوانده است. در اکتبر ۲۰۲۱، او به اتهام استفاده از مواد مخدر در یک مهمانی در یک کشتی تفریحی توسط اداره کنترل مواد مخدر (NCB) دستگیر شد، اما همه اتهامات بعداً لغو شد. NCB در آن زمان، در حال انجام حملات متعدد و دستگیری شخصیت‌های بالیوود بود.

خواهر او، سوهانا خان، قرار است اولین بازی خود را در فیلم نتفلیکس به نام «The Archies» به کارگردانی «زویا اختر» انجام دهد که قرار است اواخر امسال از این سرویس استریم پخش شود.

محصولات اخیر فیلم رِد چیلیز عبارتند از: «عزیزان» (Darlings) با بازی آلیا بات و شفالی شاه و «هاستل عشق» (Love Hostel) با بازی بابی دیول و ویکرانت ماسی که برای اولین بار در ZEE ۵ عرضه شد.

این کمپانی همچنین دارای دو فیلم سینمایی به نام‌های «جوان» (Jawan) و «دانکی» (Dunki) است که شاهرخ خان در هر دو بازی کرده است. شاهرخ خان اخیراً با فیلم «پاتان» (Pathaan) رکوردشکنی کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: