April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۹۰۶
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
0
نخستین جلسه ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام قرائتی، برگزار شد.

حضور حجت الاسلام قرائتی در جلسه ستاد اقامه نماز

حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری نخستین جلسه هیأت امنا ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد، سید احمد زرهانی قائم مقام، جمعی از اعضاء هیأت امنا و شورای معاونین ستاد اقامه نماز در ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در سالن جلسات ستاد خبر داد.

صالحی گفت: در جلسه هیأت امنا ستاد اقامه نماز که با هدف برنامه ریزی اجلاس سراسری نماز برگزار شد، حاضرین در جلسه به بررسی موضوعات فراخوان اجلاس و شیوه برگزاری و محتوای اجلاس پرداختند.

او با اشاره به موضوعات اجلاس سراسری نماز، گفت: نماز و بازار، نمازگزاران، نماز و مراکز کارگری و صنعتی (توجه به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید)، نماز، عفاف و حجاب، نماز و گام دوم انقلاب اسلامی، راهکار‌ها و شیوه‌های همگانی شدن نماز در جامعه، نماز و آرامش، نماز والدین و جوانان، نماز و بانوان، نماز مسجد محله اسلامی و صدا و سیما، نماز و امنیت روحی و روانی، نماز و زکات، بررسی نماز در کشور‌های اسلامی و … از موضوعات مطرح شده در خصوص فراخوان اجلاس بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به این که ۷ استان تا کنون موفق به برگزاری اجلاس نشده اند، گفت: استان‌های ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان جهت برگزاری اجلاس اعلام آمادگی کردند.

صالحی افزود: در این جلسه، در خصوص تشکیل کارگروه‌های استانی یک ماه قبل از اجلاس به صورت منطقه‌ای و جمع‌آوری نظرات و راهکار‌های اجرایی در موضوعات اجلاس و ارائه آن‌ها در صحن علنی اجلاس و هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص مکان و زمان برگزاری اجلاس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

او ادامه داد: گزارش کارشناسی پیرامون نظام ارزشیابی در ستاد اقامه نماز، بررسی و تصویب نظام نامه انتصاب مدیران، ارائه گزارش میزان تحقق مصوبات جلسات هیئت امنا و تصمیم‌گیری در خصوص تمدید عضویت اعضای هیئت مدیره از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

صالحی افزود: در پایان این جلسه احکام روسای هیأت‌های برنامه ریزی؛ نظارت و ارزیابی به ترتیب محمد حسین رضایی رئیس کمیته برنامه ریزی، حجت الاسلام و المسلمین نواب رئیس کمیته نظارت و محسن حاجی‌میرزایی رئیس کمیته ارزیابی ستاد اقامه نماز صادر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: