April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۳۸۷
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
0

خرید انواع محصولات اتوماسیون صنعتی از نمایندگی زیمنس

این روزها پیشرفت تکنولوژی سبب ظهور شرکت‌های متعددی در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی شده است و همه آن‌ها به نحوی در تلاش‌اند تا خود را در این بازار عظیم، اثبات کنند. بسیاری از کشورهای اروپایی در سرتاسر دنیا به عنوان پیشرو در صنعت شناخته می‌شوند و آلمان را می‌توان مهم‌ترین آن‌ها دانست. در قرن گذشته کمپانی‌های متعددی در آلمان شروع به کار کرده‌اند که برخی از آن‌ها فعالیت خود را متوقف کرده و برخی دیگر همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. یکی از قدرتمندترین این شرکت‌ها «زیمنس» است که حتماً نام آن را بارها و بارها شنیده‌اید. حتی اگر با محصولات آن آشنایی نداشته باشید، نام siemens به عنوان اسپانسر برنامه‌های ورزشی و هنری برایتان آشناست. در این مقاله قصد پرداختن به این برند و محصولاتش را داریم. همچنین نمایندگی زیمنس برای خرید باکیفیت‌ترین محصولات به شما معرفی خواهد شد. همراه ما باشید.

با برند زیمنس آشنا شوید

تاریخچه ظهور برند زیمنس به سال ۱۸۴۷ باز می‌گردد و این یعنی چیزی تا ۲۰۰ ساله شدن برند زیمنس نمانده است. در آن زمان شرکت siemens با ۱۰ نفر نیرو فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین ابزار طراحی شده توسط این شرکت، دستگاه تلگراف بود. پس از مدتی همکاری زیمنس با کشور روسیه آغاز شد و به این ترتیب، نزدیک به ۱۰ سال بعد زیمنس بیش از ۳۰۰ نیرو داشت که بخش زیادی از آن‌ها در روسیه مشغول بودند.

تأثیرگذاری زیمنس بر صنعت برق از آن جایی شروع شد که توانست اولین دینام برق را به عنوان نخستین نسل از ژنراتورهای امروزی تولید کند. پس از آن که گردانندگان به ارزش اقتصادی این دستگاه آگاه شدند، تولید آن را افزایش دادند و از این طریق بر سرمایه کمپانی زیمنس افزوده شد.

جالب است بدانید نخستین حضور این برند در ایران، مربوط به سال ۱۸۶۴ است که یکی از متخصصین siemens برای آموزش در دارالفنون به ایران آمد. او آمده بود تا مهندسین تلگراف را در ایران آموزش دهد. از همان سال رد پای برند زیمنس در جای جای صنعت کشورمان به چشم می‌خورد و siemens به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه شناخته می‌شود. اگر چه سال‌های جنگ جهانی اول و دوم برای siemens با دشواری‌های زیادی همراه بود، اما توانست از آن‌ها عبور کند و حالا در چهار زمینه انرژی، سلامت، صنعت و زیرساخت فعالیت می‌کند. چندین و چند نمایندگی زیمنس در سرتاسر دنیا وجود دارند که نمایندگی زیمنس ایران نیز یکی از آن‌هاست.

نقاط قوت محصولات برند زیمنس چیست؟

محصولات زیمنس از هر دسته‌ای که باشند، مزایایی دارند که نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کنند. فرقی نمی‌کند لوازم خانگی siemens را خریداری کنید یا به فکر خرید کلید هوایی زیمنس و کلید اتوماتیک زیمنس باشید؛ در هر صورت ویژگی‌های مثبت این برند آلمانی زبان‌زد است. چند مورد از این ویژگی‌ها را در ادامه قید کرده‌ایم.

  • محصولات زیمنس همگی دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی هستند. در طراحی این محصولات حداکثر تلاش به کار گرفته شده تا بیشترین کارایی در قالب ظاهری زیبا ارائه شود. البته این ویژگی درباره محصولاتی نظیر لوازم خانگی بیشتر مد نظر است.

  • مهم‌ترین ویژگی محصولات siemens را می‌توان کیفیت بالای آن‌ها دانست. به طور کلی آلمان به تولید محصولات باکیفیت توسط کمپانی‌های مطرح و نام‌دار معروف است و siemens نیز یکی از همان برندهاست. هر یک از محصولات زیمنس را یک بار برای همیشه خریداری می‌کنید و در صورت نگهداری درست، می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید‌.

  • قیمت محصولات این برند در مقایسه با کیفیتی که ارائه می‌کنند، بسیار مطلوب است. اگر به دنبال محصولاتی باکیفیت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستید، زیمنس را انتخاب کنید.

  • نکته مهم دیگری که نباید آن را از یاد برد، تنوع محصولات زیمنس است. طیف گسترده‌ای از انواع ابزارآلات و محصولات در حوزه‌‌های مختلف توسط این برند تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ به همین خاطر دست شما در انتخاب محصولات siemens باز است.

آشنایی با محصولات زیمنس

همان طور که گفته شد، siemens در چهار حوزه محصولاتی را به بازار ارائه می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها صنعت است. معروف‌ترین تولیدات زیمنس در حوزه صنعت در ادامه به شما معرفی شده‌اند. تمام این محصولات را می‌توانید از نمایندگی زیمنس در ایران خریداری کنید.

کلید هوایی زیمنس

کلید هوایی زیمنس نوعی کلید اتوماتیک است که به نوعی قطع‌کننده اتوماتیک فشار ضعیف محسوب می‌شود. این کلید عمدتاً در جریان‌های ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ آمپر و در ورودی تابلوهای فشار ضعیف به کار برده می‌شود. جالب است بدانید نام‌گذاری کلید هوایی به دلیل اطفاء جرقه ناشی از کلیدزنی به واسطه هوای آزاد صورت گرفته است.

کلید هوایی زیمنس در دو نوع ۳ پل و ۴ پل ساخته می‌شود. نوع سه پل این کلید دارای سه ورودی فاز است و نوع چهار پل علاوه بر این ورودی‌ها، پایانه نول نیز دارد. انواع کلید هوایی زیمنس به شرح زیر هستند:

  • کلید اتوماتیک هوایی زیمنس 3WA

  • کلید اتوماتیک هوایی زیمنس 3WL

  • کلید اتوماتیک هوایی زیمنس 3WT

  • کلید اتوماتیک هوایی زیمنس 3WA

کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور زیمنس از دیگر محصولاتی است که می‌توانید از نمایندگی زیمنس خریداری کنید. همان طور که گفته شد، تنوع یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات زیمنس است و کنتاکتور آن نیز در انواع گوناگون تولید می‌شود. از مصارف خانگی گرفته تا استفاده‌های صنعتی در مقیاس گسترده را می‌توان با انواعی از کنتاکتور زیمنس پوشش داد. این محصول در هر دو نوع ac و dc تولید می‌شود.

کلید اتوماتیک زیمنس

کلید اتوماتیک زیمنس یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد است که توسط کمپانی زیمنس با بالاترین کیفیت تولید می‌شود. کلید اتوماتیک زیمنس محصولی است که می‌توان از آن برای حفاظت از تجهیزات برقی و دستگاه‌های الکتریکی استفاده کرد. این کلید از سیستم در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت می‌کند. نمایندگی زیمنس انواعی از این کلیدهای اتوماتیک را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

کلید مینیاتوری زیمنس

کلید مینیاتوری نیز از دیگر محصولات نمایندگی زیمنس است که عملکردی مشابه کلید اتوماتیک دارد. از این محصول برای محافظت از تجهیزات در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار استفاده می‌شود. کلیدهای مینیاتوری انواع گوناگونی دارند که باید بهترین آن‌ها را براساس نیازهایتان انتخاب کنید.

بهترین محصولات زیمنس را از کجا خریداری کنیم؟

کمپانی زیمنس به خودی خود محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند که هیچ گاه از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد. با این حال امکان خرید محصولات غیراصل وجود دارد و این مسئله می‌تواند ضرر و زیان مالی و گاهاً جانی نیز داشته باشد. تجهیزات صنعتی باید به درستی انتخاب شوند تا آسیب‌رسان نباشند. مجموعه «فرا زیمنس» سال‌هاست که به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران فعالیت کرده و انواع محصولات اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس را به بازار وارد می‌کند. اگر قصد خرید محصولات زیمنس را دارید، بهترین پیشنهاد این است که آن‌ها را از نمایندگی زیمنس تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت و اصالت محصولات اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

برای خرید محصولاتی که بیشترین کاربرد را در موقعیت شما داشته باشند، بهتر است در ابتدا به خوبی تحقیقات خود را انجام دهید. علاوه بر آن می‌توانید از کارشناسان مجموعه فرا زیمنس برای انتخاب بهترین محصولات کمک بگیرید. کارشناسان این مجموعه شما را در طول فرآیند خرید و حتی پس از آن، همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: