April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعضای جدید هیات مدیره اتاق ایران و روسیه برگزیده شدند
کد خبر: ۳۹۶۴۳۴
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
انتخابات هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و روسیه برگزار شد که از بین ۱۴ نامزد هیات مدیره، پنج نفر به عنوان هیات مدیره جدید و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره برگزیده شدند.

خیز اتاق بازرگانی برای کسب بازار‌های روسیه

مجمع عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با هدف انتخاب اعضای جدید هیات مدیره در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

پس از حضور هیات رییسه مجمع در جایگاه، برگزار انتخابات هیات مدیره به عنوان دستور جلسه مجمع اعلام شد. در ادامه مهدی آزادواری، مهدی پورقاضی، هادی تیزهوش تابان، محمدعلی چمنیان، معصومه حیدری، سیدرضا رفیعی، علی رضوانی‌زاده، محمود زارعی، سیدیاسر سیدحسینی، روح‌الله شریفیان اردکانی، سیدعلی لاجوردی، کامبیز میرکریمی، عبدالله مهاجردارابی و روشن‌علی یکتایی به عنوان ۱۴ نامزد متقاضی بدست آوردن کرسی هیات مدیره معرفی شدند که هر کدام به مدت دو دقیقه به معرفی خود و ارایه سوابق و عملکرد خود پرداختند.

در این مجمع ۱۲۷ نفر از اعضای اتاق ایران و روسیه حضور داشتند که ۱۲۴ نفر در انتخابات شرکت کردند.

پس از انجام رای گیری و شمارش آرا، هادی تیزهوش تابان، روشن‌علی یکتای قرابائی، کامبیز میرکریمی، عبداله مهاجر دارابی و سید رضا رفیعی به عنوان پنج عضو اصلی هیات مدیره برگزیده شدند و علی رضوانی زاده و مهدی پورقاضی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات هر کدام از نامزد‌ها بخشی از چالش‌ها و مشکلات روابط اقتصادی ایران و روسیه را تشریح کردند. این نامزد‌های هیات که مدتهاست به تجارت با روسیه مشغول هستند، از مشکلات گمرکی، موانع نقل و انتقال ارز و مشکلات حمل و نقل به عنوان عمده‌ترین چالش‌های تجارت با روسیه خبر دادند و تاکید کردند که در صورت کسب آرای مجمع، نسبت به رفع این مشکلات و گسترش روابط اقتصادی اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: