April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۵۲۲
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
0
تتر یک ارز دیجیتال با ارزش است و افراد زیادی ترجیح می دهند که به جای خرید دلار، به سراغ خرید تتر بروند و از این استیبل کوین به جای دلار استفاده کنند.

از گذشته همواره افراد زیادی به دنبال خرید دلار بوده اند و از دلار به عنوان وسیله ای برای حفظ ارزش سرمایه خود استفاده می کردند. در چند سال اخیر که تتر به عنوان نسخه ای دیجیتالی و بهینه از دلار عرضه شد، بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح دادند که آن را جایگزین دلار کنند. تتر یک ارز دیجیتال است که با تکیه بر تکنولوژی بلاک چین و بر پایه دلار فعالیت می کند. از این ارز دیجیتال استفاده های مختلفی می شود که باعث پرکاربرد بودن و ارزشمندی آن می شود.

از این رو خرید تتر برای عده زیادی از سرمایه گذاران و سایر مردم جذاب است و طیف گسترده ای از فعالان خرد و کلان اقتصادی به سراغ آن می روند. در ادامه با تتر، دلایل اهمیت آن و تفاوت هایی که با دلار دارد آشنا خواهید شد و خرید تتر را یاد خواهید گرفت.

تتر چیست و چرا اهمیت دارد؟

تتر چیست و چرا اهمیت دارد؟

تتر یک استیبل کوین یا سکه پایدار است که نوسانات قیمتی آن با دلار هماهنگ است. معمولا ارزش یک واحد تتر با یک دلار برابر است اما بر اساس روند عرضه و تقاضا، گاهی این برابری کمرنگ تر می شود و اختلاف قیمتی بسیار ناچیز بین تتر و دلار شکل می گیرد. سوالی که برای اکثر افراد ایجاد می شود این است که اگر تتر و دلار قیمت یکسانی دارند و مانند هم عمل می کنند، چه فرقی بین خرید تتر و خرید دلار وجود دارد و کدام یک را باید انتخاب کنیم. در ادامه که با دلایل اهمیت تتر و تفاوت های خرید تتر و دلار آشنا شوید، می توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید و در قبال خرید هر یک از این ارزها تصمیم بگیرید.

تتر برای حفظ ارزش سرمایه، خرید سایر ارزهای دیجیتال، انجام کم هزینه و بدون دردسر تراکنش های بین المللی و انجام تراکنش های نامحدود بدون مالیات کاربرد دارد. از طرفی، امکان خرید تتر، فروش تتر و انتقال آن به صورت آنلاین و در تمامی ساعات شبانه روز وجود دارد و صرافی های ارز دیجیتال فضای لازم برای این کار را در اختیار شما قرار می دهند. این ویژگی های تتر آن را به یک دارایی در دسترس تبدیل می کند که در تراکنش های سریع، امن، بدون محدودیت و کم هزینه کاربرد دارد. از این رو، چه کسی می تواند از خرید تتر استقبال نکند؟ در بخش بعدی، تفاوت های تتر و دلار را هم به شما می گوییم تا بتوانید درک بهتری از این دو ارز به دست آورید.

خرید تتر و خرید دلار

خرید تتر با خرید دلار چه تفاوتی دارد؟

دسترسی راحت تر، سرعت و امنیت بالاتر انتقال تتر نسبت به دلار، از مزیت های این ارز دیجیتال نسبت به دلار آمریکا هستند. البته که دلار هم به دلیل پذیرش گسترده تر در سطح بین الملل و به رسمیت شناخته شدن در اقصی نقاط جهان، مزایایی نسبت به تتر دارد. از طرفی برای افراد سنتی و مسن تر، دلار گزینه ای مطمئن تر نسبت به تتر می باشد؛ چرا که قدمت بیشتر و پشتوانه دولتی دارد. با این حال، نسل جدید به خاطر مزایای پرشمار تتر، خرید تتر را به خرید دلار ترجیح می دهند. از این رو، تقاضای بالایی برای خرید تتر وجود دارد و روز به روز استفاده های بیشتری از این رمز ارز می شود.

شما می توانید در صرافی های دولتی دلار بخرید و در صرافی های ارز دیجیتال نیز، امکان خرید تتر به صورت آنلاین وجود دارد. اگر فقط برای حفظ ارزش سرمایه و افزایش آن مایل به خرید تتر یا دلار هستید، تتر گزینه ای به مراتب مناسب تر برای شما می باشد. با این حال با توجه به اولویت های خود، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو ارز را به جمع دارایی های خود اضافه کنید. البته که امکان خرید همزمان هر دو گزینه هم برای شما وجود دارد و مانعی برای انجام این کار وجود ندارد. از این رو، می توانید هر دو را داشته باشید که در شرایط متفاوت بتوانید از دارایی مورد نیاز خود استفاده کنید. 

خرید تتر

دلایل تمایل سرمایه گذاران به خرید تتر

توضیحاتی که درباره تتر دادیم و مزیت های این ارز دیجیتال نسبت به دلار، دلیل اصلی سرمایه گذاران برای خرید تتر است. بسیاری از سرمایه گذاران صرفا برای خرید ارز دیجیتال و ترید از تتر استفاده می کنند. تحلیلگران نیز، معمولا خریدها و سفارش گذاری های خود را با استفاده از تتر انجام می دهند. تهیه تتر نیز کار آسانی است و در هر صرافی ارز دیجیتالی این امکان به شما داده می شود. در بین صرافی های ایرانی نیز، صرافی آنلاین بیت ایمن یکی از کارگزاری هایی است که با قیمت تتر مناسب، امکان خرید این ارز دیجیتال را به شما می دهد. در این صرافی، شما می توانید در آن واحد خرید تتر را با قیمت مناسب و در حجم دلخواه انجام دهید.

خرید تتر نیز دارای چند مرحله ساده می باشد و چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد. برای تهیه این ارز دیجیتال نیازی به ایستادن در صف های طولانی و صرف زمان و انرژی زیادی نمی باشد. از طرفی امکان تهیه تتر با کمترین مبالغ نیز وجود دارد. از این رو، با دنبال کردن مراحل زیر، به سادگی می توانید تتر بخرید:

  1. در یک صرافی ارز دیجیتال که قیمت تتر بهتری نسبت به سایرین دارد ثبت نام کنید
  2. پس از ثبت نام در صرافی و انجام احراز هویت، حساب خود را شارژ کنید
  3. در صفحه خرید و فروش تتر، سفارش خرید تتر را به یکی از روش های عادی یا فوری به ثبت برسانید

این سه مرحله شما را به سادگی صاحب تتر می کند. کافیست مقدار و قیمت دلخواه خود برای خرید تتر را ثبت کنید تا معامله شما انجام شود. البته که سفارش فوری در لحظه و با قیمت بازار انجام می شود و سفارش عادی نیز، تا رسیدن قیمت بازار به قیمت پیشنهادی شما ثبت نمی شود. بنابراین بسته به اولویت های خود، نوع سفارش را انتخاب کنید و خرید خود را به سادگی انجام دهید. راهنمای استفاده و پشتیبانی صرافی نیز به صورت آنلاین و 24 ساعته در کنار شما خواهد بود تا خرید خود را بدون دردسر انجام دهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: