May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۵۲۶
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
0

فیلم های معمایی همیشه از محبوب‌ترین فیلم‌های سینما بوده‌اند. فیلم‌هایی که با طراحی معماهای ریز و درشت همیشه ذهن مخاطبان خود را تا انتهای فیلم درگیر می‌کنند و حتی خیلی از آن‌ها جواب این معماها را برعهده خود مخاطب قرار می‌دهند. فیلم‌های معمایی در قالب‌های مختلفی ساخته می‌شوند، خواه به صورت یک فیلمنامه‌ درام بر اساس اسرار پنهان کلیسای کاتولیک یا یک فیلم کمدی که سعی دارد داستان گم شدن یک دختر نوجوان را بازگو کند. اما صرف‌ نظر از تفاوت بین فیلم های معمایی، تماشای بهترین آن‌ها همیشه سرگرم‌ کننده است و یک پایان‌ بندی رضایت‌‌بخش و شوکه‌ کننده دارند. فیلم‌های معمایی و رازآلود از دسته فیلم‌هایی هستند که مخاطبان خاصی دارند و افراد نسبتا کمتری در مقایسه با فیلم‌های اکشن یا علمی تخیلی به دنبال این ژانر هستند. دلیل آن هم مشخص است تماشای فیلم‌های معمایی ساده نیست و همانطور که از نامشان پیداست نیاز به تفکر و دقت دارند، اما فیلم‌های معمایی لذتی را به مخاطب می‌دهند که در هیچ ژانر دیگری دست یافتنی نیست و آن هم لذت حل معما و کشف راز فیلم است حتی اگر مجبور باشید چندین بار آن را تماشا کنید در نهایت لحظه‌ای که پازل کامل می‌شود و همه‌ی اتفاقات کنار هم چِفت می‌شوند ارزشش را خواهد داشت. در سایت فیلم تو سریال لیستی از فیلم های ژانر معمایی برای شما بارگزاری شده تا به راحتی بتوانید به دانلود فیلم  مورد علاقه خود بپردازید.

فیلم کلمبیایی

دانلود فیلم اکشن فیلم 2 سریال

فیلم سینمایی کلمبیاییColombiana فیلمی اکشن، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2011 است. کشورهای سازنده آن فرانسه، آمریکا و انگلستان می باشند. کارگردانی فیلم کلمبیایی را الیویر مگاتن برعهده گرفته است و همچنین،تهیه‌کنندگی فیلم کلمبیانا را لوک بسون، الیور گلس، ساندرین مولتو، کریستین رسپیلر، کلمنت سنتیلهس و آریل زیتون به صورت مشترک برعهده داشته اند. این فیلم توسط سه شرکت EuropaCorp و TF1 Films Production و Grive Productions تولید و توزیع شده است. موسیقی این فیلم اثری از ناتانیل مکالی و کریگ واکر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط رومن لاکورباس انجام شده است. فیلمنامه این فیلم را نیز رابرت مارک کامن و لوک بسون به صورت مشترک، به نگارش درآورده اند. زوئی سالدانیا، آماندلا استنبرگ، میشل وارتان، لنی جیمز، کلیف کرتیس، جوردی مویا، کلوم بلو، گراهام مک‌تاویش، دیوید کلارک، مکس مارتینی، سم داگلاس از هنرمندانی هستند که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.مدت زمان فیلم کلمبیایی 100دقیقه است. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 27 جولای سال 2011 میلادی توسط EuropaCorp Distributionدر کشور فرانسه و توسطSony Pictures Releasing در کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 71.5 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند.

دانلود فیلم اکشن فیلم 2 سریال
این فیلم توانسته امتیاز 6.4از10را به خود اختصاص دهد و همچنین پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی زوئی سالدانیا شده و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم هیجان انگیز و بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی زوئی سالدانیا اشاره کرد. لینک دانلود فیلم کلمبیایی Colombiana 2011 با دوبله فارسی در سایت فیلم تو سریال‌ قرار داده شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که زنی جوان به نام کاتالیا (با بازی زوئی سالدانیا) که در کودکی شاهد قتل وحشیانه پدر و مادرش در خانه‌شان در کلمبیا بوده است، حال نزد عمویش برای تبدیل شدن به یک آدمکش بی‌رحم تعلیم می‌بیند و امیدوار است تا به هدف نهایی خود یعنی پیدا کردن قاتلین پدر و مادرش دست یابد اما…

فیلم چمدان های سیاه

دانلود فیلم اکشن فیلم 2 سریال

فیلم چمدان های سیاه (Black Bags) یک فیلم در ژانر اکشن، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا است که کارگردانی آن را جاش براندون برعهده گرفته است.فیلمنامه این فیلم را نیز آنجلا بوراسا و آدام پچر به صورت مشترک، به نگارش درآورده،تهیه‌کنندگان فیلم چمدان های سیاه  کندال آنلیان، آنجلا بوراسا، جاش براندون، بی.ال. فلیشر، پیتر فولدی، اسکات جی جونز، تاد لیکمپ، آدام پچر، آدام راپ، لورا واندروورت و ران ویسکوپ میباشند. تدوین و ویرایش آن کاری از سم هوک می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط تیموتی ریس انجام شده است. بازیگرانی که در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند لورا وندرورت، اولسیا رولین، رایان فرانسیس، لورن سامرز، بروس دیویس، درو پولاک، امرسون شو، جاکلین فریدلندر، پاملا بل، زاخاری هوکا، برایس کمپ، کریستینا سیمون، پائولا جی فیربرادر، باربارا سندلین، ملیسا لایولی، مگی پری، لینی متیسون، جاش الیوت هستند. مدت زمان این فیلم 87دقیقه است و همچنین توانسته امتیاز 6.8 را کسب کند. چمدان های سیاه توسط  Filmstreet Productions تولید  شد و همچنین اولین بار در تاریخ 4 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی Artist View Entertainment منتشر گردید. سپس در 28 آوریل همان سال در جشنواره بین‌المللی فیلم Julien Dubuque International Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد.با دانلود فیلم اکشن چمدان های سیاه داستان جذاب این فیلم را دنبال کنید. در این فیلم خواهید دید که، یک برخورد به ظاهر تصادفی در یک اتوبوس میان دو زن به نام‌های سارا و تس با چمدا‌ن‌های مسافرتی مشکی یکسان، یک بازی مرگبار و خطرناک را با تعویض چمدان‌ها آغاز می‌کند و…

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: