April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۶۵۵۰
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
0
دادستان بم در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت: هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند.

تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور

بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور گفت: هم اکنون ۴ نفر از عوامل اصلی این باند، شناسایی و دستگیر شده اند. عوامل این باند، چندین مورد آدم ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند و در یک فقره آدم ربایی بیش از ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته است، تصریح کرد: اعضای این باند در آخرین اقدام خود، مبادرت به ربایش ۲ نفر از شهروندان بمی کرده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

او بیان کرد: مخفیگاه متهمان در اسلام آباد خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری ۲ نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

در این عملیات شهید یاسر عبدلی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد؛ اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

او تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات درانتظار عوامل این باند خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: