April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۶۶۳
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
رییس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعا‌های خود مبنی بر بی گناهیش در پرونده‌های اخیر گفت محکومیت احتمالی وی مانع حضورش در انتخابات ۲۰۲۴ نخواهد شد.

ترامپ: محکوم هم بشوم در انتخابات شرکت می‌کنم

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در روز‌های گذشته در ۳۷ مورد از جمله نگهداری برخی اسناد و مدارک محرمانه اتمی در خانه شخصی اش در فلوریدا از سوی دادگاه فدرال مجرم شناخته شد و قرار است روز سه شنبه در دادگاه حضور داشته باشد، اما با این وجود وی در سخنان خود امروز یکشنبه در مصاحبه با نشریه "پلیتیکو" مدعی شده که بی گناه است و تمام این اقدامات جنبه سیاسی دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترامپ در این گفتگو گفت که حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.

ترامپ در صحبت‌های خود عنوان کرده که پیش بینی او این است که در دادگاه محکوم نخواهد شد و حتی به درخواست تخفیف برای مجازات هم در این پرونده نیازی نخواهد داشت.

وی گفته که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، خودش را از اتهامات وارده عفو نمی‌کند، زیرا به نظر خود، هیچ جرمی مرتکب نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: