April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۶۷۸
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
معاون امور بندری سازمان بنادر گفت: یکی از وظیفه‌های اساسی ما در بنادر، جذب تجار و سرمایه‌گذاران است که برای این امر مهم باید زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنیم.

ضرورت ایجاد زیرساخت مناسب در بنادر برای جذب تجار و سرمایه‌گذاران

جلیل اسلامی عضو هیئت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: شهرستان خرمشهر برای همه ما مقدس و بابرکت است و به همین علت کار و تلاش برای توسعه این شهر مجاهدت به حساب می‌آید.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: یکی از وظیفه‌های اساسی ما در بنادر، جذب تجار و سرمایه‌گذاران است که برای این امر مهم باید زیرساخت‌های مناسب و در خور و شأن در بنادر فراهم کنیم.

اسلامی گفت: همه ما موظف هستیم که زیرساخت‌های مربوط به هر یک از بنادر را توسعه دهیم که این امر موجب جذب سرمایه‌گذار و سپس توسعه منطقه می‌شود.

او گفت: باید بندر خرمشهر نسبت به اجرای تمام و کمال پروژه‌ها به سرعت و دقت اقدام کند و خوشبختانه ظرفیت این بندر نیز بالا و رو به رشد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: