April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۷۳۵
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: راهنمای گام به گام تولید محتوای استاندارد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت تهیه، تدوین و ارسال شده است.

بازنگری محتوای آموزشی در حین ازدواج برای ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت

حسین جباری، رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت:  شیوه نامه کلاس‌های آموزشی هنگام ازدواج تدوین و توسط شورای انقلاب فرهنگی تایید شده و محتوای آموزشی برای زوج‌ها در حین ازدواج بازنگری شده است.

به گفته وی آمایش سرزمینی کشوری جهت برآورد میزان استاندارد کلاس‌های مشاوره هنگام ازدواج جهت تسهیل دسترسی بهتر مردم به آموزش‌ها انجام شده و  راهنمای گام به گام تولید محتوای استاندارد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت تهیه، تدوین  و ارسال شده است.

او ادامه داد: ارتقای کیفیت کلاس‌های مشاوره حین ازدواج  تدوین شده است. موارد آن نیز جهت پایش و نظارت، بازنگری اولیه شده است.  

جباری بیان کرد: تفاهم نامه‌ای در راستای تشویق به افزایش جمعیت و فرزندآوری با وزارتخانه‌های ذی‌ربط منعقد شده است.

او اضافه کرد:  نقشه نقش پذیری دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در فرهنگ سازی عمومی و بهداشتی قانون جوانی جمعیت نیز تدوین شده است.  

 رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت ادامه داد: گزاره‌های عمومی و بهداشتی در خصوص فرهنگ سازی عمومی و بهداشتی قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری هم تدوین شده است.

او در پایان گفت: پیش نویس یکپارچه سازی ترویج زایمان طبیعی با همکاری معاونت درمان تدوین شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: