April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۷۳۶
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
برنامه‌های کاربردی موبایل و برنامه‌های کامپیوتری به روشی محبوب، آسان و مقرون به صرفه برای یادگیری زبان‌های جدید تبدیل شده اند.

یادگیری زبان به کمک ۱۰ نرم‌افزار آموزشی

در این گزارش برخی از بهترین برنامه‌های موبایلی و کامپیوتری برای یادگیری زبان‌های مختلف معرفی شده‌اند.

Duolingo

این برنامه دارای یک ویترین متنوع با تمرینات کوتاه و شبیه به بازی است و تعداد زبان‌هایی را که می‌توانید همزمان یاد بگیرید محدود نمی‌کند. در این برنامه، می‌توانید به منابعی مانند Duolingo Stories دسترسی داشته باشید؛ این منابع داستان‌های صوتی کوتاهی هستند که به شما امکان می‌دهند مهارت‌های درک مطلب خود را در حال حرکت بررسی کنید. نسخه ممتاز و بدون آگهی Super Duolingo، ۷ دلار در ماه هزینه دارد و شامل تست‌های پیشرفت، اصلاح فونت ماهانه و موارد دیگر است.

Babbel
طراحی ساده Babbel مانند یک دوره زبان خارجی که در یک برنامه درسی آنلاین مدرسه می‌بینید، به شما کمک می‌کند یک زبان جدید را بدون خستگی یاد بگیرید. هر درس شما را از طریق ترجمه‌ها راهنمایی می‌کند و شامل تغییراتی از کلمه یا عبارت و تصاویر، رسمی و غیر رسمی است. اگر از شما خواسته شود که عبارتی را املا کنید، حروف آن گنجانده می‌شود. همچنین می‌توانید کلمات جدیدی را که در مکالمات رایج یاد می‌گیرید ببینید و بشنوید (اگر پخش صدا را انتخاب کنید)، عبارات را تکرار کنید و درباره گروه‌های فعل بیشتر بدانید. مدت زمان دروس این برنامه ۱۵ دقیقه است که به نظر آسان خواهد بود.

Drops
این اپلیکیشن هر کلمه را در الفبای یونانی و الفبای انگلیسی، به همراه تلفظ و تصویر آن، به کاربران نشان می‌دهد. Drops دائماً زبان‌های جدیدی را اضافه می‌کند که جدیدترین آن‌ها آینو ا، یک زبان ژاپنی بومی است. می‌توانید با پرداخت ۱۳ دلار در ماه، ۷۰ دلار در سال یا یک بار خرید ۱۶۰ دلاری در Drops Premium مشترک شوید و اشتراک‌های سالانه و مادام العمر با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

Mondly

شبیه به Drops، Mondly نیز یک برنامه سرگرم کننده و متنوع با ویژگی‌های متعددی است که می‌توانید از آن بهره ببرید، حتی اگر مشترک نسخه پریمیوم نباشید. مربی همچنین کلمات و عبارات را تا حدی آهنگین بیان می‌کند که به خاطر سپردن آن‌ها آسان می‌شود (حتی پس از امتحان زبان‌های مختلف در برنامه‌های مختلف). استفاده از Mondly رایگان است، اما می‌توانید برای باز کردن قفل همه محتوا در لایه Premium مشترک شوید. می‌توانید با پرداخت ۱۰ دلار در ماه یا ۴۸ دلار در سال برای دسترسی به یک زبان حق اشتراک بخرید.

memrise

این برنامه از ویدیو‌های کوتاه استفاده می‌کند تا نشان دهد مردم محلی چگونه عبارات مختلفی را در مکالمه بیان می‌کنند. این برنامه علاوه بر نمایش ترجمه تحت اللفظی یک عبارت و توضیح استفاده از آن، به شما کمک می‌کند تا الگو‌های زبان را شناسایی کنید ومهارت‌های خود را بهبود بخشید. اگر زبانی را می‌شناسید که با آن آشنایی دارید، می‌توانید از عباراتی که قبلاً می‌دانید صرف نظر کنید. برخی از درس‌ها هر روز رایگان هستند، یا می‌توانید با ۱۵ دلار در ماه، ۹۰ دلار در سال یا ۲۰۰ دلار برای دسترسی مادام‌العمر به عضویت حرفه‌ای ارتقا پیدا کنید.

Busuu
وقتی برای Busuu ثبت نام می‌کنید، زبانی را که می‌خواهید یاد بگیرید انتخاب می‌کنید، و این برنامه به شما کمک می‌کند که بفهمید تا چه حد پیشرفت کرده اید و چرا می‌خواهید آن را یاد بگیرید. در Busuu شما یک هدف مطالعه روزانه تعیین می‌کنید و اگر در طرح پریمیوم مشترک شوید، یک برنامه مطالعه ایجاد می‌کند تا در تاریخ مشخصی به هدف خود برسید. طرح اولیه Busuu رایگان است، اما می‌توانید با ۱۳.۹۵ دلار در ماه، ۵۹.۷۰ دلار برای ۶ ماه، یا ۴۱.۷۰ دلار برای یک سال کامل، به نصف قیمت معمول، در Premium مشترک شوید.

Lirica
این برنامه در نحوه آموزش زبان اسپانیایی و آلمانی منحصر به فرد است. لیریکا به جای روش‌های سنتی آموزش زبان، از موسیقی محلی برای کمک به یادگیری زبان و دستور زبان استفاده می‌کند. علاوه بر یادگیری زبان، در فرهنگ مردمی که به آن زیان صحبت می‌کنند آن نیز غوطه ور می‌شوید. این برنامه همچنین شامل حقایقی در مورد هنرمند در حین یادگیری است. Lirica یک هفته آزمایشی رایگان دارد، سپس ۹ دلار در ماه، ۲۰ دلار هر ۶ ماه یا ۳۰ دلار در سال باید بپردازید. در حال حاضر، این برنامه فقط اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی را ارائه می‌دهد.

آموزش زبان با Netflix

اگرچه از نظر فنی یک برنامه نیست، اما این افزونه رایگان یادگیری زبان برای Netflix Chrome می‌تواند در سفر ودسترسی به چند زبان برای شما مفید باشد. این برنامه افزودنی را نصب کنید و روی نماد کلیک کنید تا کاتالوگ گزینه‌های فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی راه اندازی شود. با این حال، شما نیاز به اشتراک نتفلیکس دارید. پس از راه‌اندازی کاتالوگ، می‌توانید از میان صد‌ها عنوانی که از فیلم‌های موجود در نتفلیکس برای کمک به آموزش زبان‌های مختلف استفاده می‌کنند، انتخاب کنید.

Pimsleur
Pimsleur برنامه‌ای است که ۵۱ زبان را برای یادگیری در قالب یک پادکست ارائه می‌دهد. اساسا، زبانی را که می‌خواهید یاد بگیرید انتخاب می‌کنید و یک درس صوتی ۳۰ دقیقه‌ای (قابل دانلود و سازگار با الکسا) را شروع می‌کنید. این برنامه همچنین دارای حالت رانندگی است، بنابراین می‌توانید مهارت‌های زبان خود را در طول رفت و آمد‌های طولانی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، بهبود بخشید.


Rosetta Stone شاید معروف‌ترین سرویس یادگیری زبان باشد که از دهه ۹۰ شروع به کار کرده است. برنامه iOS آن در سال ۲۰۲۱ به روز رسانی شد و واقعیت افزوده را در برنامه معرفی کرد. این برنامه امکان جستجو و صحبت کردن را فراهم می‌کند. دوربین تلفن خود را به سمت چیزی بگیرید و ترجمه آن را به زبانی که در حال یادگیری آن هستید دریافت کنید. گزینه‌های اشتراک شامل ۳۵.۹۷ دلار برای سه ماه، ۹۵.۸۸ دلار سالانه، یا پرداخت یکباره ۱۷۹ دلار برای اشتراک مادام العمر با دسترسی به تمام ۲۵ زبان است.

منبع: ۲۴.ae

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: