April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۹۲۰
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از چهار میلیون زائر برای شرکت در مراسم اربعین از مرزهای کشور به سوی کشور عراق عبور کنند.

پیش‌بینی تردد افزون بر چهار میلیون زائر اربعین از مرزهای کشور

سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از چهار میلیون زائر برای شرکت در مراسم اربعین از مرز‌های کشور به سوی کشور عراق عبور کنند.

به گفته او طبق قول وزیر کشور عراق که در گفتگو با وزیر کشورمان صورت گرفته است، امسال شاهد مشکلات سال‌های گذشته در عبور اتباع خارجی نخواهیم داشت و مشکلات سال‌های گذشته در قرارگاه مشترک عملیات اربعین پیگیری و مرتفع شوند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: با اینکه ظرفیت مورد نیاز در پارکینگ مرز شلمچه برای ۶۰ هزار خودرو برآورد شده، اما توسعه آن برای ۱۰۰ هزار خودرو در حال انجام است.

این مسئول گفت: در حال حاضر بلوک بندی، محدودسازی و دیگر اقدامات مورد نیاز جهت تامین امنیت خودرو‌های شخصی در پارکینگ مرز شلمچه در دست اقدام است.

سیدمجید میراحمدی گفت: توسعه سایبان‌ها و مه‌پاش‌ها در پایانه‌های مرزی توسط وزارت راه، تامین آب و برق در هر دو سوی مرز، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و دیگر موضوعات بخوبی در حال انجام است.

او همچنین گفت: طبق اقدامات انجام شده بنظر می‌رسد امسال زائران وضعیت بهتری را در طول سفر شاهد باشند.

آقای میراحمدی گفت: بطور کلی برنامه‌هایی از سوی ستاد مرکزی اربعین برای توسعه مرز شلمچه تنظیم و به دستگاه‌های مرتبط در استان خوزستان ابلاغ شده بود که طبق بازدید صورت گرفته تمامی برنامه‌ها در حال اجرا هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: