April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۱۲۸
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
دبیر گردهمایی همنوشت گفت: سند نوشت افزار مبنایی برای رشد و توسعه حوزه نوشت افزار است.

سند نوشت افزار مبنایی برای توسعه حوزه نوشت افزار است

محمد یقینی دبیر گردهمایی همنوشت گفت: در ده سال گذشته اتفاقی در حوزه صنعت نوشت افزار صورت گرفته و رشد و پیشرفتی حاصل شده است؛ از جمله می‌توان به تعداد زیادی برند، مجموعه تولیدی و محصولاتی که از نظر کیفیت و قیمت با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت است، اشاره کرد.

به گفته یقینی، استقبال بی‌نظیر مردم از نوشت افزار ایرانی و توجه آن‌ها به بحث محتوا، قهرمان‌ها و الگو‌های داخلی و … همه‌ی این موارد باعث ایجاد یک رشد چشمگیر در صنعت نوشت افزار شده و موجب شده یک زیست بوم بومی خاصی در ده سال گذشته به وجود بیایید.

دبیر گردهمایی همنوشت گفت: جای رویدادی که این فعالین در کنار یکدیگر جمع شوند و در یک مسیر همدل و همگام شوند، اولویت‌های خود را با یکدیگر تنظیم کنند و ناظر به آینده جلو بروند و در این راه تجربیات خود را منتقل کنند و … حس می‌شد.

وی افزود: این رویداد برای نخستین بار به نام همنوشت با عنوان نخستین گردهمایی فعالین صنعت نوشت افزار ایرانی برگزار شده است، این فعالین دور هم جمع شده اند تا این اتفاق پایه گذاری شود و در سال‌های آینده نیز پربارتر پیگیری شود.

او می‌گوید: رونمایی از سند نوشت افزار یکی از اتفاقات ویژه امسال بود که در این رویداد صورت گرفت، برای اولین بار در کشور یک سند رسمی در حوزه نوشت افزار در یک سال گذشته با همت دفتر نوشت افزار وزارت صمت و مشارکت تشکل‌ها و افراد حقیقی و حقوقی این سند تدوین شد، این سند مبنایی برای رشد و توسعه در حوزه نوشت افزار است.

یقینی گفت: برگزاری پنل تخصصی دومین اتفاق مهم این رویداد بود که فضای مناسبی برای انتقال تجربیات فعالین حوزه صنعت نوشت افزار بود، همچنین برقراری ارتباطات بین المللی با افراد صاحب نظر در این حوزه از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این پنل تخصصی بود.

او می‌گوید: رونمایی از جدیدترین دستاورد‌های صنعت نوشت افزار از دیگر اتفاقات مهم این رویداد است که واکنش مقام معظم رهبری را در پی داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: