April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۲۰۸
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه های تیم های ملی وامید کشورمان در رقابت های بین المللی لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.

تاریخ آغاز لیگ برتر بیست‌وسوم اعلام شد

سهیل مهدی در گفتگو با سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال جاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک را پیش رو داریم، من و همکارانم در سازمان لیگ تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا تیم‌های ملی بزرگسال و امید با بهترین شرایط برای حضور در رقابت‌های تدارکاتی و رسمی حاضر شوند. از این رو هماهنگی‌های لازم برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی و رضا عنایتی سرمربی تیم امید در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز شود و تاریخ قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر هم در اواسط تیر ماه بین تاریخ ۱۴ تا ۱۸ تیرماه تعیین می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: