April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۲۴۸
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: باعث افتخار است که در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شکوفایی هستیم و در شرایط سخت تحریم و فشارهای دشمن، دستاوردهای ارزشمند یکی پس از دیگری به بار نشسته است.

در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شکوفایی هستیم

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رضا کرمی، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی استان اصفهان، رئیس بازرسی کار استان و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه از فولاد مبارکه بازدید کرد.

وی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در این مجتمع حضور یافتیم و جلوه‌های باشکوهی از به بار نشستن توانمندی و باور ملی را از نزدیک مشاهده کردیم.

کرمی با بیان اینکه فولاد مبارکه یکی از بنگاه‌های اقتصادی تأثیرگذار و مراکز امیدآفرین برای کشور است، افزود: توانمندی‌های کشور در این مجموعه به دست توانمند مدیران و کارکنان این شرکت عینیت یافته و باعث افتخار است که در همه بخش‌های فولاد مبارکه ازجمله تولید، توسعه و فناوری شاهد رشد و شکوفایی هستیم و در شرایط سخت تحریم و فشار‌های دشمن، دستاورد‌های ارزشمند یکی پس از دیگری به بار نشسته است.

وی بابیان اینکه رهبری معظم انقلاب همواره بر رشد تولید تأکید داشته‌اند، ادامه داد: رشد تولید در برجسته‌ترین شکل خود در حوزه‌های اقتصادی بروز و ظهور می‌یابد و فولاد مبارکه یکی از جبهه‌های اصلی و کارآمد صنعت کشور است. مدیران و کارکنان این شرکت همواره نشان داده‌اند تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را به کار گرفته‌اند و با تمام وجود با تولید انواع محصولات فولادی برای ایجاد ارزش‌افزوده اقتصادی تلاش می‌کنند.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما این است که با استفاده از زبان تخصصی هر مجموعه بتوانیم مسائل و اهداف اقتصادی کشور را پیش ببریم و در حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، به‌عنوان یک مرجع قانون‌گذار و یک مرجع حاکمیتی، برای حمایت‌های لازم بسترسازی کنیم. معتقدیم این اقدامات باید به دست کارشناسان توانمند داخلیِ کارخانه‌ها پیش رود و خداوند را شاکریم که در مجموعه‌هایی مانند فولاد مبارکه، در همه بخش‌ها ازجمله تولید، تعمیرات و همچنین در مدیریت HSE، مدیران و کارکنان می‌توانند امور مربوطه را به بهترین شکل رهبری کنند.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل مدنظر در این زمینه آن است که در امر تحقیق و تعلیمات ایمنی کار کشور، زنجیره کاملی از ارزش ایجاد کنیم. بدون شک در کارخانه‌هایی نظیر فولاد مبارکه باید از ظرفیت‌های متخصصان و مجاهدان حاضر در ستاد و میدان عمل تولید بهره گرفته شود. باید این ظرفیت‌ها و سایر توانمندی مجموعه‌های صنعتی کشور را به هم متصل کنیم. تلاش خواهیم کرد در کل کشور به‌خصوص در حوزه ایمنی و حفاظت فنی بهداشت‌کار، یک زنجیره ارزش‌آفرین ایجاد نماییم. بر این باوریم هرچقدر این هم‌افزایی‌ها و همکاری‌ها بیشتر باشد، درنهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلندتر خواهد بود و افرادی که در این زنجیره به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی و نیرو‌های مولد در حال فعالیت هستند، در فضای ایمن‌تری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: