April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۳۵۸
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
0

فرصتی  استثنایی برای دانشجویان بین المللی کالج بین المللی اویسینا در دوره پیش پزشکی

کالج بین المللی اویسینا

بوداپست- مجارستان

تحصیل در اروپا

از طریق بورسیه سملوایز

برای رشته های

پزشکی – دندانپزشکی – داروسازی

فیزیوتراپی - پرستاری

دامپزشکی

سایر رشته های بهداشت و پزشکی

سال تحصیلی

2024 - 2023

فرصتی استثنایی برای دانشجویان بین المللی کالج بین المللی اویسینا در دوره پیش پزشکی

 کالج بین المللی اویسینا در نظر دارد برای سال تحصیلی 2024-2023 حدودا به 400 نفر از دانشجویان بین المللی بورس تحصیلی SEMMELWEIS را ارائه دهد. کمک های مالی به افرادی تعلق می گیرد که می توانند شرایط بورسیه SEMMELWEIS را برآورده کنند. با این حال، در کالج بین المللی اویسینا، همه به نوعی برنده هستند، زیرا حتی آن دسته از متقاضیانی که به طور کامل واجد شرایط بورسیه SEMMELWEIS نیستند، به نوعی حمایت برای تحصیل دریافت خواهند کرد. این می تواند به صورت آموزش از راه دور (آموزش آنلاین) یا سایر روش های پشتیبانی باشد.

بورسیه سملوایز

چه موسسه ای  بورسیه SEMMELWEIS را ارائه می دهد؟

 بورسیه SEMMELWEIS  توسط کالج بین المللی اویسینا (AIC)  به دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های اروپایی به زبان انگلیسی هستند، ارائه میشود. AIC در شهر زیبای بوداپست که پایتخت مجارستان است واقع شده است.

بورس تحصیلی SEMMELWEIS چه مواردی را پوشش می دهد؟

بورس تحصیلی SEMMELWEIS ارائه شده توسط AIC می تواند هر یک از موارد زیر یا ترکیبی از آنها را بر اساس واجد شرایط بودن متقاضی پوشش دهد:

  • پشتیبانی کامل شهریه برای دوره آمادگی پزشکی اویسینا (AMFP)
  • پشتیبانی بخشی از شهریه برای  دوره آمادگی پزشکی اویسینا (AMFP)
  • حمایت مالی برای تهیه کتب درسی
  • حمایت مالی برای صرف ناهار (روزهای هفته)
  • حمایت مالی برای محل اقامت (هتل یا آپارتمان یا خوابگاه)
  • حمایت مالی برای هزینه ویزا
  • پشتیبانی مالی برای هزینه یا هزینه های درخواست دانشگاه

چگونه می توانم برای بورس تحصیلی SEMMELWEIS اقدام کنم؟

مراحل ثبت نام برای آزمون بورسیه سملوایز را می توانید از وب سایت کالج بین المللی اویسینا دنبال کنید.

در ضمن، شما می توانید برخی از سوابق دانشجویان پزشکی ما در AIC را ملاحظه کنید. اینجا کلیک کنید.

چه تعدادی از دانشجویان می توانند بورسیه SEMMELWEIS را دریافت کنند؟

کالج بین المللی اویسینا در نظر دارد برای سال تحصیلی 2024-2023 حدودا به  400 نفر از دانشجویان بین المللی  بورس تحصیلی SEMMELWEIS را ارائه دهد. کمک های مالی به افرادی تعلق می گیرد که می توانند شرایط بورسیه SEMMELWEIS را برآورده کنند. با این حال، در کالج بین المللی اویسینا، همه به نوعی برنده هستند، زیرا حتی آن دسته از متقاضیانی که به طور کامل واجد شرایط بورسیه SEMMELWEIS نیستند، به نوعی حمایت برای تحصیل دریافت خواهند کرد. این می تواند به صورت آموزش از راه دور (آموزش آنلاین) یا سایر روش های پشتیبانی باشد.

بورسیه سملوایز

مراحل دریافت بورسیه SEMMELWEIS چیست؟

اقدامات زیر توسط متقاضیان قبل از شروع سال  تحصیلی در اروپا انجام خواهد شد.

شما باید مراحل درخواست را به صورت ذیل تکمیل کنید:

1- شما در آزمون آنلاین شرکت می کنید. این آزمون شامل زیست شناسی، شیمی و زبان انگلیسی است. شما می توانید در آزمون زیست شناسی و شیمی به زبان انگلیسی یا به زبان خود (فارسی)  شرکت کنید. شما اطلاعات دقیقی در مورد آزمون (محتوا، نوع سوالات، زمان، مسائل فنی و …) از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

2- شما در مصاحبه ای شرکت خواهید کرد که به زبان انگلیسی و به زبان خودتان (فارسی) خواهد بود. این مصاحبه آنلاین است. ما اطلاعات مربوط به تاریخ مصاحبه و مسائل فنی  برای این مصاحبه را برای شما ارسال خواهیم کرد. این مصاحبه دانش انگلیسی و علاقه شما به تحصیل در رشته های مرتبط پزشکی در اروپا را بررسی می کند. هیچکس در این آزمون و مصاحبه مردود نمی شود. ما فقط  شناخت بهتری از شما بدست میاوریم و متقاضیان را با توجه به دانش و علاقه آنها رتبه بندی می کنیم.

3- شما برای یک جلسه حضوری با کارکنان و اساتید ما در یکی از دفاتر ما دعوت خواهید شد. اگر به هر دلیلی نتوانیم این مرحله را حضوری برگزار  کنیم، جلسه دوباره به صورت آنلاین برگزار می شود.

4- نتیجه بورسیه SEMMELWEIS رسما منتشر و برای شما ارسال خواهد شد. شما سپس می توانید پیشنهاد را بپذیرید و روند درخواست خود را ادامه دهید و برای تحصیل آنلاین یا تحصیل حضوری به بوداپست بیایید.

شانس من برای دریافت بورسیه تحصیلی SEMMELWEIS چقدر است؟

از آنجایی که اعتقاد ما بر این است که همه در کالج بین‌المللی اویسینا برنده هستند، به غیر از 400 شخص با بورسیه رسمی، بقیه دانشجویان نیز می‌توانند راهی برای بهره بردن  از خدمات AIC در طول سال تحصیلی 2024-2023 یا در سال‌های بعد بیابند. بنابراین، شما شانس خوبی خواهید داشت. شما فقط باید نشان دهید که چقدر در دوران تحصیلات دبیرستان خود پشتکار داشته اید و موفق بوده اید.

کدام کشورها و دانشگاه ها تحت حمایت کالج بین المللی ابن سینا هستند؟

فارغ التحصیلان AIC که " دوره پیش پزشکی اویسینا" را با موفقیت به پایان رسانده اند می توانند برای هر دانشگاه در سراسر جهان درخواست دهند. AIC به طور ویژه به دانشجویان کمک می کند تا در یک دانشگاه اروپایی در کشورهایی مانند مجارستان، ایتالیا، جمهوری چک، لهستان، رومانی، اسلواکی، انگلستان، اسلوونی و سایر کشورهای اروپایی پذیرش شوند. هنگامی که برای پذیرش در AIC و برنامه بورس تحصیلی SEMMELWEIS درخواست می کنید، لیست کاملی از دانشگاه ها و دوره ها به شما داده می شود. شما می توانید کشورها و دانشگاه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در طول دوره تحصیلی، بخش پذیرش AIC به شما کمک می کند تا در یکی از دانشگاه های انتخابی خود یا هر دانشگاهی که شرایط بهتری به شما ارائه می دهد، پذیرش بگیرید. میزان موفقیت  دانشجویان ما برای ورود به دانشگاه های اروپایی بسیار بالاست.

چه درس هایی  و چگونه در AIC  ارائه می شود؟

دوره پیش پزشکی اویسینا (AMFP) یک دوره کاملاً ساختاریافته و جامع است و برای آن دسته از دانشجویان بین المللی طراحی شده است که تحصیلات دبیرستان خود را در خارج از بریتانیا به پایان رسانده اند و مایل به ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با پزشکی در دانشگاه های بریتانیا یا سایر دانشگاه های اروپایی هستند. موضوعات درسی و علمی AMFP شامل فیزیولوژی، زیست شناسی سلولی، ژنتیک، میکروبیولوژی، آناتومی، شیمی عمومی، شیمی آلی و بیوشیمی است.

دوره AMFP یک دوره جامع است که پشتیبانی قوی در زمینهٔ زبان انگلیسی عمومی و آکادمیک را برای کسانی که به زبان انگلیسی تحصیل نکرده‌اند، ارائه می‌دهد. این دوره همچنین دروس علوم پزشکی را که به طور خاص در دو سال اول تحصیلی پزشکی مهم است، ارائه می‌دهد. ارزیابی مداوم، آزمون‌های میان ترم و پایان ترم، و مقالات تحقیقاتی بخشی از دوره هستند و برای تکمیل موفق AMFP لازم است.

آیا می توانم دانشگاه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنم؟

بله شما می توانید کشور، دانشگاه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید. ما به شما مشاوره و آموزش های لازم را ارائه می دهیم، اما در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید کجا می خواهید تحصیلات پزشکی خود را به زبان انگلیسی ادامه دهید. لازم به ذکر است در همان ابتدای فرآیند درخواست شما، لیست کاملی از دانشگاه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید بیش از یک کشور، دانشگاه و رشته تحصیلی را انتخاب کنید. تیم ما به شما کمک می کند تا از دانشگاه های بیشتری پذیرش بگیرید و سپس می توانید با خانواده خود مشورت کرده و بهترین گزینه را برای خود و آینده خود انتخاب کنید.

تحصیلات دانشگاهی من چقدر طول می کشد؟

مدت زمان تحصیل شما بستگی به رشته تحصیلی شما دارد. پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی معمولاً حدود شش سال طول می کشد. دوره تحصیلی در رشته  داروسازی پنج ساله است و  سایر رشته های  پیراپزشکی و زیست شناسی حدودا 4-3 سال برای سطح لیسانس و 2-1 سال اضافه بر آن  برای سطح کارشناسی ارشد می باشد.

آیا می توانم بورسیه SEMMELWEIS را در طول تحصیل در دانشگاه دریافت کنم؟

دانشگاه ها می توانند از دانشجویانی که در طول تحصیل عملکرد خوبی دارند حمایت مالی کنند. این حمایت ها می تواند به صورت کاهش شهریه یا به روش های مختلف دیگر انجام پذیرد. همچنین کالج بین المللی اویسینا در حال برنامه ریزی برای ارائه برخی حمایت های مالی به دانشجویان برتر خود است که دوره  AMFP را با موفقیت به پایان رسانده و به دانشگاه های برتر اروپا راه پیدا می کنند.

در طول تحصیل در بوداپست چه خدماتی می توانم از AIC دریافت کنم؟

مرکز دانشجویی AIC مسئول ارائه کلیه خدمات فوق برنامه به دانشجویان در طول تحصیل در کالج و پس از آن می باشد. ما خدماتی در زمینه  اخذ ویزا و اجازه اقامت، محل اقامت، غذا، بیمه درمانی، برنامه های فرهنگی و ورزشی ارائه می دهیم. اینها همه خدماتی هستند که باعث می شود دانشجویان احساس کنند که در خانه خود حضور دارند و این امر باعث  می شود که دانشجویان ما  بر تحصیل خود تمرکز کنند.

آیا برای دریافت بورسیه تحصیلی SEMMELWEIS شرایط تحصیلی خاصی وجود دارد؟

هیچ مدرک علمی خاصی برای شرکت در طرح بورس تحصیلی SEMMELWEIS کالج بین المللی اویسینا وجود ندارد. با این حال، موفقیت های تحصیلی قبلی و عملکرد شما در آزمون تعیین می کند که چقدر می توانید از AIC حمایت مالی دریافت کنید.

بورسیه سملوایز

چه گزینه هایی برای حمایت از دانشجویان برای اسکان در بوداپست وجود دارد؟

مرکز دانشجویی AIC به شما در انتخاب محل اقامت کمک می کند. شما  می توانید در خوابگاه دانشجویی ساکن شوید و یا با دوستان خود یک آپارتمان اجاره کنید که در اینصورت هزینه ها تقسیم خواهد شد. دانشجویانی که برای اقامت خود از حمایت مالی و بورس تحصیلی SEMMELWEIS برخوردار می شوند، در طول تحصیل در AIC برای اقامت خود در بوداپست هزینه کمتری می پردازند  و یا ممکن است  هیچ هزینه ای پرداخت نکنند.

آیا خدمات مشاوره ای در طول دوره تحصیلی برای دانشجویانی که بورسیه تحصیلی  SEMMELWEIS را دریافت کرده اند امکان پذیر می باشد؟

همه دانشجویان AIC در طول دوره تحصیلی خود از معلمان و مشاوران،  راهنمایی دریافت می کنند. خانم کاتالین  به عنوان مشاور و راهنما برای  حمایت های فرهنگی فعالیت دارند و سایر همکاران ما نیز در مرکز دانشجویی در صورت لزوم مشاور و راهنمای شما خواهند بود.

اگر موفق به دریافت بورسیه SEMMELWEIS نشوم و یا درخواست من پذیرفته نشود، آیا می توانم از سایر برنامه های آموزشی ارائه شده توسط کالج بین المللی اویسینا بهره مند شوم؟

همانطور که قبلاً ذکر شد در کالج بین المللی اویسینا "همه برنده هستند". اگر دانشجویی به هر دلیلی نتواند واجد شرایط تحصیل در بوداپست باشد، می تواند به کلاس های آنلاین یا برنامه های دیگر بپیوندد.

آیا باید هر سال برای تمدید بورسیه SEMMELWEIS درخواست بدهم؟

برنامه های بورس تحصیلی SEMMELWEIS همیشه یک ساله است. دانشجویان کالج یا دانشگاه ها  باید برای ادامه و تمدید بورسیه SEMMELWEIS  خود برای سال جدید  مجددا درخواست دهند. لازم به ذکر است عملکرد تحصیلی دانشجویان در سال قبل برای تصمیم گیری بسیار مهم خواهد بود.

همین امروز درخواست دهید

تاریخ های مهم و معتبر برای درخواست کدام است؟

تاریخ های زیر برای درخواست در سال تحصیلی 2024-2023 معتبر است.

مهلت درخواست: 26 جولای 2023

تاریخ آزمون آنلاین: 31 جولای 2023

تاریخ مصاحبه: دو هفته اول مرداد

تاریخ جلسه حضوری: هفته سوم مرداد

شروع کلاس ها ترم یک: سپتامبر 2023

شروع کلاس ها ترم دو: ژانویه 2024

پایان دوره: آوریل - می 2024

شروع دانشگاه: سپتامبر 2024 (برخی از دانشگاه ها اکتبر)

برای دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر رسمی کالج بین المللی اویسینا در تهران در تماس باشید.

آدرس دفتر تهران:

بلوار آفریقا - پایین تر از چهار راه جهان کودک - کوچه ژوبین پلاک 9

شماره تلفن دفتر تهران

۹۸-۲۱-۸۶۰۸۶۹۳۹+

وب سایت کالج بین المللی اویسینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: