April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۴۶۷
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
مدیرکل بندر شهید رجایی گفت: تمامی مراحل ثبت شناورهای صیادی در پنج جزیره با ارائه اسناد و مدارک در دستور کار قرار گرفت.

مراحل ثبت شناورهای صیادی در دستور کار قرار گرفت

حسین عباس نژاد گفت: در رابطه با ثبت شناور‌های صیادی که اخیرا از طریق درگاه‌های ملی صدور مجوزها، مجوز آن‌ها صادر شده است، سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان به صورت مشخص تمام امکانات خود را بسیج کرده است و در حال حاضر در پنج منطقه‌ای که تنظیم و ثبت شناور‌ها در آن‌ها انجام می‌شود عبارت است از بندر جاسک، بندر باهنر، جزیره قشم و بندر لنگه و جزیره کیش که احتمالا متقاضی کمتر خواهد بود تمامی این امکانات فراهم شده و نیرو‌ها بسیج شده است.

به گفته مدیرکل بندر شهید رجایی، تاکنون ۲۰۰ متقاضی مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل داده و در حال حاضر کار بررسی مدارک آغاز شده و امیدوار هستیم در صورتی که شناور‌ها مشکلی نداشته باشند، بتوانیم در اسرع وقت کار ثبت شناور‌ها را آغاز کنیم.

او می‌گوید: آنچه که برای متقاضیان مهم است در هنگام مراجعه مهم است مربوط به ارائه اسناد و مدارک است و اسناد و مدارکی که دال بر مالکیت موتور و شناور باشد چه از دفترخانه و خرید نقل و انتقال و یا برگ سبز بنگاه که حاکی از آن مالکیت شناور و موتور است باید ارائه شود.

عباس نژاد گفت: طبق توافقات صورت گرفته صیادان و کارگرانی که باید مجوز آن‌ها از بیمه بیاید و مورد دیگر که باید در سامانه رصد شود و در این خصوص تمهیداتی هم در نظر گرفته شده است تا همکاران ما در بیمه در بخش‌های مختلف به این حوزه کمک کنندتا خدمات یک جا و مناسبی ارائه شود.

او گفت: درصورتی که مدارک مورد تایید بازرسی موسسان سازمان بنادر قرار گیرد و و بازرسان اسناد شناورهاو موتور‌ها را بررسی و تایید کنند، گواهینامه ثبت دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: