May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۲۲
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
0
فرمانده انتظامی سرایان از کشف یک تن و ۸۸۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف آرد احتکار شده از یک منزل مسکونی در سرایان

سرهنگ شکوهی راد گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان اخباری مبنی بر احتکار آرد یارانه‌ای در یک منزل مسکونی در این شهرستان دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی، ۴۷ کیسه آرد احتکاری به وزن یک تن و ۸۸۰ کیلوگرم کشف کردند که براساس نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده، ۳۷۶ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تاکید کرد: پلیس با محتکران کالا و بر هم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: