April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۴۲
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
نعیمع نظام دوست گفت: بازی در دو نقش متفاوت در یک سریال اوایل برای من یک چالش بزرگ محسوب می‌شد و کار بسیار سختی بود.

چالش نعیمه نظام دوست برای بازی در دو نقش متفاوت در سریال «چشم بندی»

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون درباره فصل دوم «چشم بندی» گفت: فصل اول چشم بندی فضای به شدت رئالی را داشتیم و سعی کردیم کمدی را به سمت کمدی موقعیت پیش ببریم. اما با شروع فصل دوم تصمیم گرفته شد که من نقش متفاوت دیگری را بازی کنم اوایل برایم سخت بود و برای خودم یک چالش بزرگ محسوب می‌شد و بازی در دو نقش متفاوت در یک سریال کار بسیار سختی بود، اما خوشبختانه با توجه به پیام‌هایی که می‌گیرم، متوجه شدم این تفاوت حس شده‌است. می‌توانم بگویم مخاطب نقش قبلی را فراموش کرد.

چالش نعیمه نظام دوست برای بازی در دو نقش متفاوت در سریال «چشم بندی»

وی ادامه داد: من در فصل یک، مادر مهربانی را بازی کردم که خانه‌دار است، اما در این فصل نقش یک زن مقتدر و جدی و بداخلاق را بازی می‌کنم. البته برای خودم هم جالب و تجربه متفاوت و تازه‌ای است. من اینجا نقش رئیس بیمه را بازی می‌کنم که به‌هرحال نقش حساسی بوده و نگاه‌های بسیاری روی این شخصیت است.

نظام دوست توضیح داد:این نقش لایه‌های کمدی دارد، اما در قالب یک آدم جدی شکل گرفته است، من و سروش جمشیدی کنار هم اتفاق کمدی را ایجاد می‌کنیم. به همین خاطرفصل دوم ونقش من در این فصل مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی درباره کارگردان این سریال عنوان کرد: آرامش شاهد احمدلو به عنوان کارگردان باعث حال خوب گروه بازیگران و تولید شده و دراین سریال با بازیگران پیشکسوت در حوزه کمدی کار می‌کند که هر کدام برای خودشان دنیای خاصی دارند و توانسته مدیریت خوبی داشته باشد.

چالش نعیمه نظام دوست برای بازی در دو نقش متفاوت در سریال «چشم بندی»
 

نظام دوست در خصوص طراحی لباس خود گفت:این ایده را خودم با نظر کارگردان با طراح لباس مطرح کردم. چون دوست داشتم آن شخصیت به لحاظ پوشش و جدیت در ذهن تداعی شود. البته مخاطبان هم‌سن و سال ما این شخصیت‌ها را به خاطر دارند و برای‌شان تداعی آن در سریال چشم‌بندی جالب است. البته می‌خواستیم به مخاطب هم بگوییم که این خانم در زمان قدیم مانده‌است و فکر می‌کند این گونه بهتر است و از او بیشتر حساب می‌برند. چون الان و در این زمان پوشش هیچ کسی این گونه نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: