April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۵۸۴
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
بنیاد ملی نخبگان برای حل نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزه توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسا دکتری حمایت می­‌کند.

پذیرش پژوهشگر پسا دکتری تقاضامحور در حوزه فناوری‌­های فضایی

بنیاد ملی نخبگان با هدف به­ کارگیری توانمندی­‌های پژوهشی و فناورانه دانش­ آموختگان برتر مقطع دکتری برای حل مسائل و نیاز‌های صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزه توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری در زمینه ­های پیوست حمایت می­ کند.

از کلیه دانش‌آموختگان دوره‌های دکتری و یا دانشجویان دکتری که تا ۳۱ شهریور ‍۱۴۰۲ از رساله خود دفاع می ­کنند و واجد شرایط زیر هستند دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان به نشانی https://sina.bmn.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

پژوهشگران پسادکتری برگزیده در این برنامه حقوق معادل استادیار پایه ۱ دانشگاه تهران برای مدت یکسال را دریافت می ­کنند و مطابق شیوه نامه طرح شهید دکتر چمران، مورد حمایت بنیاد قرار می­ گیرند.

شرایط پژوهشگر پسادکتری:

حداکثر ۵ سال از زمان دانش­ آموختگی دکتری در زمان ثبت درخواست گذشته باشد. دانشجویان متقاضی باید گواهی تایید دانش‌آموختگی تا پایان تیر ۱۴۰۲ ارائه کند.

متقاضی در صورت پذیرش، متعهد به اشتغال تمام وقت در دوره پسادکتری می­شود.

پژوهشگر پسادکتری هم‌زمان تحت حمایت سازمان، موسسه یا دانشگاهی دیگر نباشد.

متقاضی دارای سوابق پژوهشی برجسته در زمینه تخصصی باشد.

­متقاضی، منع قانونی (مانند مشمول سربازی بودن) برای پژوهش تمام وقت نداشته باشد و دارای صلاحیت عمومی و عدم منع قانونی برای عقد قرارداد پژوهشی باشد.

برای دریافت فرم فراخوان و اطلاع از زمینه‌های پیوست به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: