May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۷۰۲
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
0

دستگاه لیزر تیتانیوم

استاندارد‌های زیبایی در سال‌های اخیر، افراد را به سمت از بین بردن مو‌های زائد بدنشان سوق می‌دهند. برای انجام این کار، روش‌های متنوعی وجود دارد؛ اما اکثر افراد یک روش دائم را ترجیح می‌دهند. تنها روشی که مو‌های زائد را به صورت دائمی از بین می‌برد، دستگاه لیزر است. این روز‌ها در هر شهری، چندین کلینیک برای لیزر کردن وجود دارد که هرکدام، از دستگاه‌های متنوعی برای این کار استفاده می‌کنند. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر در دنیاست که در این مطلب به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خواندن این مقاله از شرکت تجهیز گستر لیزر را از دست ندهید!

وارد کننده و عرضه کننده تجهیزات زیبایی از قبیل دستگاه های لیزر موهای زائد اشنایدر (schneider)، تیتانیوم (Titanium)، آلما (Alma) و همچنین دستگاه جوانساز هایفو (Hifu) و co2 fractional ؛ دستگاه رفع تاتو پیکوسکند (PicoSecond)، دستگاه های لاغری کرایولیپولیز و ار اف کویتیشن

همواره تلاش نموده ایم تا به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده تجهیزات زیبایی، کالا و خدمات خود را به همه شهر های ایران با پشتیبانی مناسب عرضه کنیم

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای لیزر مو‌های زائد معرفی کرد. این دستگاه مطابق آخرین استاندارد‌ها و تکنولوژی‌های سال ۲۰۲۳ طراحی شده و یکی از راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای رفع مو‌های زائد است. با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ می‌توان انواع مو‌های زائد را به راحتی از بین برد.

معرفی دستگاه تیتانیوم پلاس مدل 2023

مشخصات دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس:

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی

توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا

توان خروجی لیزربار: 1200 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2023 می باشد 

لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت 

جوابدهی تضمینی بین 5 تا 7 جلسه

دارای گارانتی و بیمه و امکان مرجوعی کالا در صورت نارضایتی از دستگاه تا 4 ماه پس از خرید

سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه 

دارای سیستم عامل اندروید 

دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K

اسپات سایز 15*40 میلی متر

دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی 

امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف

دارای استابلایزر داخلی

ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع

10سال خدمات پس از فروش

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم می‌تواند برای تمامی رنگ پوست‌ها مناسب باشد. این دستگاه دارای ۴ طول موج متفاوت است که هر یک از آن‌ها فولیکول‌های مو را به خوبی تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ همین ویژگی موجب شده است تا این دستگاه بتواند روی انواع پوست، از جمله پوست‌های تیره، سفید و ... تأثیر بگذارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید مو‌های زائد خود را با‌ یک دستگاه ایمن و راحت از بین ببرید و دچار هیچ گونه عوارض ناشی از لیزر نشوید، می‌توانید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را انتخاب کنید. اپراتور‌های مختلف می‌توانند با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۲

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ با دیگر دستگاه‌های لیزر کمی متفاوت است. این دستگاه از فناوری ۳ بعدی بهره‌مند شده است که این فناوری ابتدا برای این دستگاه، مورد استفاده قرار گرفت. این فناوری باعث شده تا ۳ طول موج این دستگاه در یک هندپیس ترکیب شود، این ترکیب می‌تواند به صورت یکنواخت تمامی فولیکول‌های مو را تحت تاثیر قرار داده و به مرور آن‌ها را از بین ببرد؛ همین امر باعث شده تا مشتریان از عملکرد این دستگاه رضایت داشته باشند.

بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به هندپیس لیزر، ۴ سانتی‌متر مربعی بوده که همراه با سیستم خنک‌کنندگی است. به علاوه این دستگاه روی اپلیکاتور یک مانیتور مجزا و پیشرفته دارد که کار با آن را راحت می‌کند. رفع مو‌های زائد با این دستگاه بدون درد است و بسیار سریع انجام می‌شود.

نوع طول موج و تعداد موج دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۳

همان طور که اشاره کردیم این دستگاه دارای چند طول موج متفاوت است که هر یک از این طول موج‌ها می‌تواند تأثیرگذاری خاصی داشته باشد. با خرید قسطی، تیتانیوم پلاس یک لیزر چهار طول موج زیر به شما ارائه می‌شود.

الکساندرایت ۷۵۵ نانومترAlexandrite ۷۵۵nm

این نوع طول موج می‌تواند انواع تایپ‌های رنگ پوست را پوشش دهد و تأثیر زیادی روی مو‌های نازک و روشن دارد؛ به همین دلیل برای از بین بردن مو‌های زائد روشن و بسیار نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دایود ۸۰۸ نانومترDiod ۸۰۸nm

افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را دارند، می‌توانند طول موج دایود ۸۰۸ نانومترDiod ۸۰۸nm را انتخاب کنند. این طول موج برای افرادی مناسب است که پوستی تیره‌تر دارند؛ به عبارتی برای افراد با رنگ پوست سبزه و گندمی به کار می‌رود. این طول موج معمولاً برای نواحی نظیر بازو، پا، شکم، چانه و گونه کاربرد دارد.

اندیاگ ۱۰۶۴ نانومترND-YAG ۱۰۶۴

اندیاگ ۱۰۶۴ نانومترND-YAG ۱۰۶۴ را می‌توان به عنوان یکی از پرنفوذترین طول موج‌ها معرفی کرد. این نوع طول موج برای موهای ضخیم و سخت مانند، مو‌های ایجاد شده در زیر بغل یا اندام‌های خصوصی کاربرد دارد. با استفاده از این طول موج، عمیق‌ترین بخش‌های فولیکول‌های مو تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

اندیاگ ۹۴۰ نانومترND-YAG ۹۴۰

جدیدترین نوع طول موج این دستگاه برای حذف مو‌های زائد، این فرکانس است. در نسل جدید دستگاه‌های لیزر تیتانیوم با استفاده از این طول موج، می‌توان تمامی مو‌های زائد را از بین برد.

عوارض دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

بسیاری از افرادی که قصد خرید تیتانیوم پلاس را دارند، معمولاً با این سؤال مواجه می‌شوند که این دستگاه تا چه اندازه عوارض جانبی دارد؟ قبل از هر چیز بهتر است بدانید استفاده از این دستگاه، هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و افراد پس از استفاده از این دستگاه، هیچ گونه احساس درد و ناراحتی نخواهند داشت.

البته در صورتی که افراد پوستی حساس داشته باشند، ممکن است در ناحیه مورد نظر کمی قرمزی مشاهده کنند که این قرمزی بعد از چندین ساعت از بین می‌رود؛ بنابراین در خصوص عوارض این دستگاه هیچ نگرانی وجود ندارد و تا کنون هیچ نوع عوارض جدی در این خصوص گزارش نشده است. شما با خرید قسطی تیتانیوم پلاس هیچ نوع نگرانی در خصوص عوارض جانبی برای مشتریان نخواهید داشت.

میزان تأثیر‌گذاری لیزر تیتانیوم پلاس

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم بسیار مناسب است؛ همین امر موجب شده است تا برخی از افراد تصور کنند، شاید این دستگاه نمی‌تواند تأثیر زیادی برای از بین بردن مو‌های زائد داشته باشد. این تصور کاملاً اشتباه بوده و گاهی ممکن است برخی طول موج‌ها برای رنگ پوست شما مناسب نباشند و همین امر باعث می‌شود تا شما نتوانید نتیجه دلخواه بگیرید؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کارایی و میزان تأثیر‌گذاری دستگاه لیزر تیتانیوم با رنگ پوست و مو ارتباط مستقیمی دارد.

به علاوه تعداد جلسات لیزر با این دستگاه نیز می‌تواند ارتباط مستقیمی با میزان اثر‌گذاری آن داشته باشد. ممکن است برخی از افراد برای رفع مو‌های زائد خود با این دستگاه به تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز داشته باشند؛ بنابراین ابتدا باید با اپراتور خود در مورد نوع رنگ پوست و مو‌های زائد خود مشورت کنید تا بدانید چه تعداد جلسات می‌تواند برای شما مفید باشد.

نکته قابل‌توجه دیگر در مورد میزان تأثیر‌گذاری دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس این است که در صورتی که طول موج‌های اندیاگ، الکساندرایت و دایود با هم ترکیب شوند، می‌توانند به صورت عمیق‌تر، به ریشه‌های فولیکول مو برسند و تأثیر زیادی روی رفع آن‌ها داشته باشند.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با دیگر دستگاه‌ها

اگر قصد خرید تیتانیوم پلاس را دارید، بهتر است ابتدا در خصوص تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه‌های لیزر اطلاعات کافی کسب کنید. ما در این بخش تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه‌ها را از دو جنبه مختلف بررسی می‌کنیم.

از نظر طول موج و فرکانس قوی

اصلی‌ترین تفاوتی که این دستگاه با دیگر دستگاه‌ها دارد، از نظر فرکانس و طول موجب است. بسیاری از دستگاه‌های دیگر طول موج‌های ضعیفی دارند و نمی‌توانند تأثیر زیادی روی فولیکول‌های مو داشته باشند. این در حالی است که دستگاه تیتانیوم پلاس دارای چندین طول موجب بسیار قوی است و می‌تواند تأثیر زیادی روی رفع مو‌های زائد داشته باشد.

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای رفع موهای زائد خود، دستگاه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید و نتوانسته‌اید نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید، می‌توانید این دستگاه را انتخاب کنید. استفاده از طول موج‌های مختلف این دستگاه می‌تواند برای همیشه فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

از نظر طول عمر

از دیگر تفاوت‌های تیتانیوم پلاس با دیگر دستگاه‌ها می‌توان به طول عمر بالا اشاره کرد. فناوری‌های به کار رفته در هر دستگاه متفاوت است و همین امر موجب شده تا هر یک از آن‌ها دارای طول عمر متفاوتی باشند. سوپرانو تیتانیوم از جمله دستگاه‌هایی است که طول عمر بالایی دارد.

آیا امکان خرید دستگاه تیتانیوم 2023 به صورت اقساط بلند مدت وجود دارد؟

بله؛ برای تسهیل شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 و بهرمندی از کیفیت بالای دستگاه، شرایطی در نظر گرفته شده تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی و بدون متحمل شدن هزینه بالا در همان ابتدای کار دستگاه را خریداری نمایند.

شرایط پرداخت چگونه است؟

چنانچه خریدار محترم قصد خرید دستگاه را به صورت اقساطی داشته باشد. 40 تا 50 درصد قیمت دستگاه به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 14 تا 18 ماهه پرداخت می نماید.

لازم به ذکر است که اقساط بدون بهره می باشد و هیچ گونه سودی بخاطر خرید اقساطی پرداخت نمی کنید.

چنانچه خریدار محترم مایل به پرداخت هزینه دستگاه به صورت نقد باشد از طرف شرکت تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت خواهد کرد.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر به شمار می‌رود. ویژگی‌های خاص این دستگاه موجب شده تا این دستگاه بسیار محبوب واقع شود. قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم بسیار مناسب بوده و در کنار آن رضایت مشتریان را در پی دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: