April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۸۷۶۵
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
حجت‌الاسلام تقدیری با حکم‌ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت‌ منصوب شد.

رئیس‌جمهور، رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت‌ را منصوب کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در حکمی حجت‌الاسلام حامد تقدیری را به ریاست ستاد ملی روایت پیشرفت منصوب کرد.

انتصاب رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت با استناد به ماده ۵ سند ملی روایت پیشرفت مصوب ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ شورای عالی جوانان و به پیشنهاد وحید یامین پور دبیر این شورا صورت گرفت.

"ارائه روایت واقع گرایانه و هنرمندانه از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشور"، "معرفت‌افزایی، امیدآفرینی و تقویت خودباوری در نسل جوان"، "حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های تشکل‌های مردمی و نهاد‌های غیردولتی"، "واگذاری فرایند‌های اجرایی به ظرفیت‌های مردمی"، "تکثیر بذر امید و غرس نهال "ما می‌توانیم و ما توانستیم" در جان و روان آحاد مردم و خیل مشتاقان انقلاب اسلامی" اهم انتظارات رئیس‌جمهور از رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت است.

آیت‌الله رئیسی همچنین در این حکم تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول در حدود تکالیف مصرح در سند ملی پیشرفت را مکلف و موظف به همکاری با ستاد ملی روایت پیشرفت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: