May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات متناسب با توان اشخاص حقیقی و حقوقی گره گشا می‌شود
کد خبر: ۳۹۸۷۹۶
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
بانک پارسیان در قالب طرح نوید پارسیان به متقاضیان حقیقی و حقوقی در هر بخش و با هر توانی تسهیلات مناسب می دهد.

لبخند نوید پارسیان به تولید و اشتغال

برای راه اندازی کسب و کار، به گزینه‌های فروانی از جمله ایده برتر، تجهیزات، محل مناسب، نیروی انسانی توانمند و بسیاری موارد دیگر نیاز است. اما یکی از مهمترین گزینه ها، داشتن نقدینگی به اندازه‌ای است که بتواند در تامین سایر بخش‌ها موثر باشد. بی شک در شرایط کنونی نقدینگی مهمترین چالش برای راه اندازی هر کسب و کاری است و برای آنکه این چالش را مدیریت کرد، یا می‌بایست پشتوانه قوی مالی داشت، یا از ظرفیت تسهیلات بانکی استفاده کرد.

 

تسهیلات به شرط ارتباط


اما گرفتن تسهیلات به داشتن ارتباط مناسب با بانک‌ها نیازمند است. آنچه گرفتن تسهیلات را آسان می‌کند، داشتن قواعد و قوانینی است که بسادگی بتوان با استفاده از آن قوانین، بدون کوچکترین مشکلی موفق به گرفتن تسهیلات شد. برخی بانک‌ها برای دادن تسهیلات موانع بسیاری را پیش پای گیرندگان می‌گذارند، موانعی که گرفتن تسهیلات را به معضل تبدیل می‌کند، در مقابل برخی بانک‌ها نیز شرایط را به اندازه‌ای تسهیل می‌کنند که نگاه مردم نسبت به بانک مثبت می‌شود.

 

توقع از نظام بانکی

 

از آنجا که تسهیلات بانکی برای دو بخش حقیقی و حقوقی پرداخت می‌شود، هر کدام با نگاه ویژه‌ای به تسهیلات، وارد نظام بانکی می‌شوند. بنگاه اقتصادی در قالب بخش حقوقی تعریف می‌شود که چرخ‌های اقتصاد کشور را راه می‌اندازد، اما محدودیت‌های موجود باعث چالش برای کسب و کار‌ها در برقراری ارتباط با نظام بانکی می‌شود. این در حالی است که تسهیلات بانکی می‌تواند نقش موثری در رفع چالش‌های بنگاه اقتصادی داشته باشد. اشخاص حقیقی نیز برای رفع چالشهای مقطعی تسهیلات دریافت می کنند که آنها نیز توقع خاص خودشان را از نظام بانکی دارند.

 

بیشتر بخوانید:

اصلاحات نظام کارمزد باید به نفع همه شبکه پرداخت باشد

 

تبادل سپرده و تسهیلات  


یکی از بانک‌هایی که گام‌های موثری برای دستگیری از اشخاص حقیقی و حقوقی داشته و با دادن تسهیلات مناسب، موجب رضایتمندی مشتریان با شده، بانک پارسیان است. واقعیت این است که نظام بانکی در قالب گرفتن سپرده و دادن تسهیلات فعالیت می‌کند و هرچقدر میزان سپرده‌ها افزایش بیشتری داشته باشد، تسهیلات پردازی نیز بیشتر می‌شود.


اهمیت قوانین ساده و کارگشا

 

وقتی یک بانک موانع متعددی پیش پای تسهیلات گیرندگان می‌گذارد، یعنی تمایلی به دادن تسهیلات به تمامی مراجعه کنندگان ندارد و ترجیح می‌دهد تسهیلات را به اشخاص کمتری بدهد تا چالش‌های ناشی از دادن تسهیلات به حداقل ممکن کاهش یابد. از سوی دیگر قوانین ساده و کارگشا گامی موثر در دادن تسهیلات و کمک به مشتریان است. بانک پارسیان در قالب‌های گوناگون بدنبال برقراری تعامل به منظور دادن تسهیلات به تمامی مشتریان متقاضی دریافت تسهیلات است.

تسهیلات نوید پارسیان

بانک پارسیان در قالب اطلاعیه‌ای از پرداخت تسهیلات به مشتریان خبر داده و تاکید کرده که امکان اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارها، شرکتها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای (پزشکان، دندان‌پزشکان، وکلا و...) و هر واحد اقتصادی (تولیدی، خدماتی و بازرگانی) اشخاص حقیقی (بانوان خانه‌دار، سپرده‌گذار، موجران، کارمندان و حقوق‌بگیران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و ...) را فراهم کرده است. عناوینی که بانک پارسیان در اطلاعیه خود بکار برده نشان می‌دهد که هر کارآفرینی در هر قالبی از پزشک تا وکیل یا تولیدکننده تا تاجر می‌تواند از بانک پارسیان تسهیلات بگیرد. نکته دیگر آنکه افراد حقیقی نیز در طیف گسترده در قالب هر عنوانی از بانوی خانه دار تا موجر و بازنشسته می‌توانند به دریافت تسهیلات از بانک پارسیان امیدوار باشند.

تسهیلات تا ۴ برابر

بانک پارسیان دریافت تسهیلات را با نرخ‌های مناسب تا سقف ۲۳ درصد و شرط آن را متناسب با سطح عملکرد مشتری تعیین کرده است. بنابر این مشتری قدرت انتخاب را دارد که نرخ تسهیلات را با توجه به توانی که دارد، انتخاب کند. نکته مهم دیگری که در نوید پارسیان مشاهده می‌کنیم، مبلغ تسهیلات تا ۴ برابر معدل حساب است. این در حالی است که بانک‌ها پرداخت تسهیلات را تا دو برابر میانگین تسهیلات تعیین کرده اند. بنابر این اگر فردی حقیقی یا حقوقی مبلغی را در یکی از بانک‌ها به امید دریافت تسهیلات سپرده بگذارد، تنها می‌تواند دو برابر میانگین تسهیلات دریافت کند در حالی بانک پارسیان تا ۴ برابر میانگین تسهیلات می‌دهد. مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر تا پنج سال است. یعنی تسهیلات گیرنده می‌تواند با توجه به توان مالی، زمان پرداخت تسهیلات را تعیین کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: