April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد ۷۳ درصدی درآمد حق بیمه نشان می‌دهد
کد خبر: ۳۹۸۸۴۸
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
رشد ۷۳ درصدی درآمد حق بیمه نشان می‌دهد که تیم بیمه دی در هماهنگی کامل بسر می برند.

هماهنگی تیم بیمه دی در رکوردزنی

هر بنگاه اقتصادی برای آنکه بتواند فعالیت معمول خود را ادامه دهد، به درآمدزایی نیاز دارد و روند این درآمدزایی می‌تواند بیانگر عملکرد نیروی انسانی از مدیریت تا زیر مجموعه‌های دیگر باشد. بنابر این اگر درآمد یک بنگاه اقتصادی به اندازه‌ای نباشد که هزینه‌های جاری را تامین کند، آن بنگاه زیانده و عملکرد مدیریت زیر سوال است و اگر فقط به اندازه‌ای درآمد داشته باشد که دخل و خرج بنگاه در نقطه سر به سر قرار گیرد، یعنی خلاقیت و ظرفیت شناسی در تیم نیروی انسانی بنگاه وجود ندارد و دچار روزمرگی شده، خطری که هر لحظه بنگاه اقتصادی را تهدید می‌کند، زیرا در لبه سقوط به زیانده بودن قرار دارد و اگر شرکتی سودده باشد، آن بنگاه اقتصادی تیمی کارآمد، با تجربه و توانمند دارد که توانسته بر اساس نیاز بازار حرکت کند. اما شرکتی که روند رو به رشد دارد و درآمدزایی آن روز افزون است، یعنی تیم مدیریت، بازاریابی، نیرو‌های انسانی متعهد و توانمندی را در اختیار دارد.

حق بیمه رگ حیاتی

یکی از بنگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار اقتصادی، شرکت‌های بیمه هستند. رگ حیاتی شرکت‌های بیمه، از محل حق بیمه‌های دریافتی است و درمرحله بعد، سرمایه گذاری با این حق بیمه‌ها برای پرداخت خسارت یا اجرای تعهداتی است که در آینده پیش می‌آید. بنابر این در وهله اول باید حق بیمه‌های دریافتی بتواند هزینه‌های جاری و خسارت‌های احتمالی را پاسخگو باشد و در ادامه بتوان با درآمد‌های اضافه، سرمایه گذاری منطقی داشت.

عرصه رقابت تنگاتنگ

امروزه بدلیل وجود ۳۰ شرکت بیمه فعال، رقابت در عرصه بیمه بسیار مهم و تاثیرگذار است. شرکت‌های بیمه با ارایه خدمات متفاوت و بروز کردن روند ارتباط با مشتریان، بدنبال این هستند که گوی رقابت را از یکدیگر بربایند. بنابر این در عرصه رقابتی گسترده و تنگاتنگ، باید بسیار دقیق و جدی عمل کرد تا بتوان سهم خود را از بازار گرفت و حتی سهمی بیشتر را دنبال و دریافت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

بیمه دی؛ بیمه‌ای به‌روز در پرداخت مطالبات



رشد ۷۳ درصدی

یکی از شرکت بیمه که در عرصه رقابت با جدیت عمل کرده و توانسته چشمگیر عمل کند، بیمه دی است که با درآمد ۱۳ هزار میلیاردی در سه ماهه نخست سال جاری، رشدی ۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. شرکت بیمه دی در ۳ ماهه منتهی به خردادماه حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره داشت که از این مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان آن مربوط به خردادماه می‌باشد. بیمه دی در دوره مشابه سال قبل ۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه شناسایی کرده بود و به این ترتیب درآمد حق بیمه دوره جاری با رشد ۷۳ درصدی همراه شده است.

نقش آفرینی تیم زبده

سالهاست که مفهوم سرمایه در جهان تغییر کرده و کشور‌های پیشرفته یا در حال توسعه، نیروی انسانی را سرمایه اصلی می‌دانند و نقدینگی، ماشین آلات، زمین، ساختمان و... را در رتبه‌های بعدی قرار می‌دهند. عملکرد بیمه دی توانسته این ادعا را اثبات کند. بی شک فروش حق بیمه ناشی از عملکرد مناسب مدیریت کلان بر زیرمجموعه هاست که توانسته در سیاستگذاری کلان به نوعی برنامه ریزی کند که شرکت در مسیر توسعه قرار گیرد و از سوی دیگر کادر زیرمجموعه بیمه دی نیز با اعتقاد به اهمیت شرکت و سلسله مراتب اداری، در اجرای سیاستگذاری‌ها و انجام وظایف محوله به اندازه‌ای درست عمل کرده که بیمه دی در مسیر رکوردزنی، با تمام توان گام بر می‌دارد.

تیم فروش در صدر

باید بپذیریم که یک مجموعه زمانی به موفقیت می‌رسد که تمامی اعضای آن مجموعه هماهنگ و یکدل حرکت کنند. به عبارت بهتر یک مجموعه همچون یک ماشین است که اگر جزیی‌ترین بخش آن درست عمل نکند، حرکت ماشین کند یا حتی متوقف می‌شود. اما می‌توان در انجام وظیفه یا سرعت گرفتن، بخش‌هایی را موثرتر دانست. در خصوص بیمه دی نیز باید قدردان تیم بازاریابی و فروش بود که توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید که رشد ۷۳ درصدی درآمد، بیانگر تعهد و توانمندی بخش فروش و بازاریابی بیمه دی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: