April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۴۲
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به بیانیه اخیر باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد‌.

واکنش فدراسیون فوتبال به بیانیه پرسپولیس

منصور قنبرزاده در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس پس از اعلام محرومیت ۲۰ روزه افشین پیروانی و حسین خبیری، اظهار داشت: در اواخر فصل گذشته و شاید ۵ هفته آخر، بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها خیلی زیاد شده بود و این بیانیه‌ها التهابی را در جامعه ورزش و فوتبال ایجاد کرد که ضرورتی هم نداشت.

وی افزود: در این راستا کمیته‌های قضایی فدراسیون که از قضات عالی رتبه کشور در آن حضور دارند، آسیب‌شناسی و کاری جامع و تحقیقاتی کردند. جلسات هماهنگی هم با ارکان فدراسیون و سازمان لیگ داشتند. به ما گفته‌اند درمورد بیانیه‌نویسی به باشگاه‌ها اطلاع رسانی کنیم. خواهش می‌کنیم این موضوع را جدی بگیرند و حتما جلساتی هم برگزار خواهیم کرد تا اگر باشگاهی مورد یا مسئله‌ای دارد، فکر می‌کند حقش ضایع شده و در مورد باشگاه‌های دیگر مواردی است که باید اطلاع بدهد، مستندات خود را به کمیته‌های قضایی ارائه بدهند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال عنوان کرد: راهکار قانونی وجود دارد. کمیته‌های قضایی به جد روی بحث بیانیه‌نویسی حساس هستند و حتی تشکیلاتی را الان تحت عنوان رصد رسانه‌ها در نظر گرفته‌اند که روزانه کلیه مواردی که در رسانه‌ها بررسی می‌شود به کمیته اخلاق و انضباطی ارسال می‌شود. خود کمیته‌های قضایی ما به عنوان مدعی العموم هستند و نیازی به هیچگونه گزارش ندارند، زیرا روزانه کلیه رصد اخبار رسانه‌ها برای آن‌ها ارسال می‌شود.

قنبرزاده تاکید کرد: اگر جایی تشخیص بدهند که باید فرد، افراد یا مسئول باشگاهی را احضار کنند، مستقیم این کار را انجام می‌دهند. درمورد پیروانی و خبیری نیز کمیته اخلاق که یک کمیته مستقل از لحاظ فیفا است، به عنوان مدعی العموم اخبار را رصد و به آن‌ها اعلام کرد حضور پیدا کنند. طبق اطلاعاتی که من از همکارانم در سازمان لیگ دارم، ظاهرا در کمیته اخلاق حضور پیدا نکرده‌اند. رای پیروانی و خبیری موقت صادر شده است. از باشگاه‌ها می‌خواهم التهاب ایجاد نکنند. یک باشگاه بیانیه داده و برخی باشگاه‌ها را به رعایت نکردن سقف بودجه متهم کرده است. در صورتی که هنوز هیچ قراردادی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

وی ادامه داد: اگر فرد یا باشگاهی مستندی دارد، عرف و رویه قانونی می‌گوید باید مدارک خود را به کمیته انضباطی و اخلاق ارجاع بدهد تا برهمین اساس موضوع را پیگیری کنند، اما اینکه وقتی هنوز قراردادی ثبت نشده برخی باشگاه‌ها به هم اتهام بزنند، نه اخلاقی است و نه از لحاظ حقوقی قابل قبول.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: