May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۱۲۱
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد امتناع خلبانان از ادامه خدمت جنبش حزب‌الله لبنان را به حمله نظامی ترغیب و خطر جنگ را نزدیکتر می‌کند.

وزیر صهیونیست: خودداری خلبانان از خدمت، حزب‌الله را به حمله ترغیب می‌کند

در ادامه امتناع نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی از ادامه خدمت در اعتراض به اصلاحات قضایی در سرزمین‌های اشغالی، «یسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی از اعلام امتناع تعدادی از خلبانان ارتش این رژیم از خدمت انتقاد کرد، زیرا معتقد است این تصمیم جنبش حزب‌الله لبنان را به حمله نظامی ترغیب و خطر جنگ را نزدیکتر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک عربی، طی چند روز گذشته، صد‌ها سرباز و افسر، از جمله خلبانان صهیونیستی، با محکوم کردن ادامه تصویب قانون بحث برانگیز طرح اصلاحات قضایی توسط کابینه ائتلافی این رژیم، اعلام کردند که از ادامه خدمت امتناع خواهند کرد.

کاتس که از حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم است، امروز (جمعه) در توییتی در حساب کاربری خود نوشت: «خلبانانی که اعلام کردند به دلیل مخالفت با قوه قضاییه از خدمت در ارتش اسرائیل خودداری می‌کنند، حزب‌الله را تشویق می‌کنند که باور کند در صورت حمله، اسرائیل توانایی حمله پیشگیرانه یا از کار انداختن منابع پرتاب موشک را نخواهد داشت. این اقدام خطرناکی است که خطر جنگ را نزدیک‌تر می‌کند.»
تظاهرات در مقابل خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز (جمعه) گزارش داد که تظاهراتی در مقابل خانه «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر در حال برگزاری است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، قصد دارد طرح «اصلاحات قضایی» را پیش ببرد که به گفته مخالفانش، هدف آن «تضعیف قوه قضاییه» است.

پیش از این نیز یک مقام مسئول در نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به مشکلات امنیتی، اقتصادی و بین‌المللی این رژیم، نسبت به عواقب جدی امتناع نیرو‌های ذخیره از خدمت داوطلبانه هشدار داد و گفت آنچه رژیم اشغالگر قدس تجربه می‌کند یک فاجعه در همه سطوح است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: