May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۱۲۴
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
طبق روال هرسال رادیو محرم از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز می‌نشیند و تا پایان ماه محرم به ترویج صحیح عزاداری حسینی می‌پردازد.

رادیو محرم از شب اول محرم شنیده می‌شود

سال ۱۳۹۶ بود، که برای اولین‌بار از رادیوی فصلی محرم به دلیل فرارسیدن این ماه و ایام سوگواری رونمایی شد. در آن مقطع حمید شاه‌آبادی، معاون وقت صدای رسانه ملی از استقبال مردم به رادیو محرم خبر داده بود و گفته بود، گزارش‌ها نشان می‌دهد این رادیوی فصلی به عنوان رادیو پرشنونده در جایگاه سوم قرار دارد.

به گفته وی، در رادیوی محرم تلاش شد ضمن بهرمندی از کسانی که در ترویج مکتب اهل بیت (ع) و دستگاه امام حسین (ع) نقش دارند، به مداحی‌ها و مرثیه‌سرایی‌های معتبر هم پرداخته شود.

با همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۱۳۹۸ و اعمال محدودیت‌های کرونایی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، شعار «هر خانه یک حسینیه» محور برنامه‌های رادیویی در ایام محرم بخصوص رادیو محرم قرار گرفت.

اینک که رادیو محرم در هفتمین سال افتتاح خود به سر می‌برد، شعار «حسینیه‌ای به وسعت دل‌ها» را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، تا با ترویج صحیح عزاداری در راه مسیر صحیح سوگواری حضرت اباعبدالله قدم بردارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: