April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۲۰۱
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
واریز شدن ۹۲ کوادریلیون دلار به حساب یک مرد به صورت اتفاقی او را ثروتمندترین فرد کره زمین کرد.

مردی که به صورت اتفاقی ثروتمندترین فرد کره زمین شد!

کریس رینولدز، به دلیل ۹۲ کوادریلیون دلاری که به طور تصادفی به حسابش واریز شد، به مدت ۲ دقیقه عنوان ثروتمندترین مرد روی زمین از آن خودش کرد.

تصور کنید، غرق روزمرگی‌هایتان هستید که یک باره پیامی از واریزی بانک دریافت می‌کنید و کم است از شدت تعجب و هیجان پس بیفتید. اما چه پیامی از طرف بانک می‌تواند شما را این چنین حیرت زده کند؟ بله! واریزی بانک آن هم نه ۱ هزار یا ۱۰ هزار دلار حتی ۱۰۰ هزار دلار هم نه، بلکه ۹۲ کوادریلیون دلار! درست خواندید، و این اتفاق برای کریس افتاده است. زیرا به حساب پی پال این مرد اهل پنسیلوانیا نه چند میلیون دلار، بلکه دقیقاً ۹۲ کوادریلیون دلار پول واریز شده بود.

شما این رقم را این گونه حساب کنید (میلیون، بیلیون، میلیارد، تریلیون، تریلیارد، کوادریلیون) یعنی به حساب کریس رینولدز ۹۲ کوادریلیون (۹۲،۲۳۳،۷۲۰،۳۶۸،۵۴۷،۸۰۰) واریز شده است!


این مقدار پول احتمالا برای خرید کل آمریکای جنوبی کافی خواهد بود. در واقع، این اندازه پول اصلا روی کره زمین وجود ندارد، بنابراین کریس فکر کرد حتما حساب بانکیش مشکل پیدا کرده است.

او در نهایت تعجب به دیلی میل گفته اگر این مقدار پول داشته باشد، با کمال میل بدهی ایالات متحده را پرداخت خواهد کرد.

متأسفانه پی پال خیلی سریع متوجه این خطا شده و مبلغ را از حساب کسر کرد. به گفته این شرکت، این اتفاق نوعی خطای سیستم بود، که کریس هم متوجه آن شد. با این حال شرکت پی پال قول داد که مبلغ قابل توجهی به بنیاد کریس بپردازند.

حالا شما بگویید اگر روزی ۹۲ کوادریلیون دلار به حسابتان واریز شود چه حسی خواهید داشت؟ و با این مقدار پول چه کاری انجام خواهید داد؟

منبع: خبرنامه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: