April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۲۵۰
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
وزیر کشور گفت: با همکاری دیگر دست‌اندرکاران انتخابات و معتمدین مقدمات یک انتخابات امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی را در اسفندماه فراهم می‌کنیم.

وزیر کشور:انتخابات امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی را در اسفندماه برگزار می‌کنیموزیر کشور گفت: با همکاری دیگر دست‌اندرکاران انتخابات و معتمدین مقدمات یک انتخابات امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی را در اسفندماه فراهم می‌کنیم.

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از یکی از واحد‌های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بخشی از وظایف برگزاری یک انتخابات باشکوه مربوط به وزارت کشور بوده و بخشی نیز مربوط به معتمدین، صاحبان تریبون و افراد بانفوذ است.

وی خاطرنشان کرد: به یاری خدا با همکاری دیگر دست‌اندرکاران انتخابات و معتمدین مقدمات یک انتخابات امن، باشکوه و بدون هیچ گونه مشکلی را در اسفندماه فراهم می‌کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وحیدی در پاسخ به سوالی در زمینه ارتقای برخی از بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان ابراز کرد: تقسیمات کشوری حساسیت خاص خود را دارد و باید بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد و در این سفر قابل پیگیری نیست.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه پیگیر تعریف رنجیره راهبردی برای هر استان هستیم، افزود: در این زمینه به بخش گیاهان دارویی توجه ویژه خواهد شد که بدون شک با توجه به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این بخش امکان کمک به توسعه وجود دارد.

وزیر کشور این را هم گفت که در کشور‌های اروپایی نسبت گیاهان دارویی به شیمیایی ۵۰ به ۵۰ بوده، اما در کشور ایران اینگونه نیست و به نظر می‌رسد یک برنامه قوی نیاز است که این نسبت را در کشور به ۵۰ درصد برسانیم و تولیدات گیاهان دارویی و محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به ظرفیت انجام شود.

 ‌تاییدیه محیط زیست برای سایت‌های دفن زباله الزامی است

احمد وحیدی  اظهار داشت: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیم بر این شد که بنده در شهرستان مارگون حضور داشته باشم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه در این سفر کارها، مشکلات و مسائلی مردم از نزدیک بررسی خواهد شد، عنوان کرد: مصوبات و کار‌های قبلی ارزیابی و برای بهبود وضعیت مردم پیشنهاد‌ها بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وحیدی در زمینه ساماندهی سایت‌های دفت زباله نیز گفت: یکی از مشکلات عمومی که وجود دارد بحث پسماند‌ها است که بر عهده شهرداری‌های بوده و باید جانمایی مناسب صورت گیرد و محل مناسب نیز مورد تایید محیط زیست باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: