کد خبر: ۳۹۹۳۹۰
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
فیلم کوتاه «پنجاه هزار» به کارگردانی حامد کریوند راهی دو جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه در کشور‌های تونس و پاناما شد.

«پنجاه هزار» راهی تونس و پاناما شد

پروژه، فیلم کوتاه «پنجاه هزار» به نویسندگی فردین رحمانپور، تهیه‌کنندگی حسین ترک‌جوش و کارگردانی حامد کریوند در ادامه حضور بین‌المللی خود به جشنواره‌های فیلم کوتاه تونس و پاناما راه یافت.

«پنجاه هزار» در پنجمین دوره جشنواره Cinetoile کشور تونس به رقابت خواهد پرداخت.
جشنواره Cinetoile کشور تونس از سال ۲۰۱۸ هر تابستان با ارائه فیلم‌های مختلف برگزار می‌شود تا به همه، به ویژه جوانان، فرصت حضور داده شود.

پنجمین دوره این رویداد هنری از ۲۰ تا ۲۵ جولای ۲۰۲۳ برابر با (۲۹ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

همچنین این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه «The Panama Series Festival» که دو سال است در کشور پاناما در آمریکای مرکزی برگزار می‌شود، به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره به دنبال این است که دریچه‌ای برای کشف خلاقیت‌های فیلمسازان از سراسر جهان و همچنین راهی جدید برای کارگردانان باشد.

جشنواره فیلم کوتاه پاناما در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ برابر با (۳۰ تیر ۱۴۰۲) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
فیلم کوتاه «پنجاه هزار» روایتگر داستان زندگی پسر جوانی است که به همراه پدرش در خانه‌ای پایین شهر زندگی می‌کند و برای گذران زندگی با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

فردین رحمانپور، محمد کیانیان، الهه جامی، مهدی پرهیزکاری و امیرحسین قلندری بازیگران این فیلم کوتاه هستند
از دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیرصدابرداری: مسعود شاهوردی، دستیارصدا: شایان شاهوردی.
مشاور کارگردان: وحید داودپور، دستیار یک کارگردان: پوریا صفایی زاده، برنامه‌ریز: مهسا مرزبان، منشی صحنه: منا علامه، مدیر فیلمبرداری: فرشاد یکتایی، دستیار یک فیلمبردار: بهنام سبحانی، فنی: نوشین سرکوبی، اپراتور دوربین: اقبال زرودی، طراح لباس و صحنه: لادن باقری، طراح گریم: هانیه کریمی، دستیار گریم: علی یوسفی، دستیار گریم: مهسا رفیعی کیان، مدیر تولید: محمود ترک‌جوش، تدارکات: حسن صمدی، تدوین: سپهر جهانگیری، آهنگساز: خشایار چهار بچاری، مجریان طرح: فوروارد فیلم و ناهید شارزولی، عکاس: محمدطالبی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: نگار امیری.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: