April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

هایک ویژن برندی بوده که در لیست 7 دوربین مداربسته برتر، مقام اول را به خود اختصاص داده است. این برند با تولید بهترین دوربین­های مداربسته توانایی بالابردن امنیت کسب­وکار شما را فراهم می­کند.

پس با در نظرگرفتن این موضوع که بیزینس­ها و خانه­های مسکونی به ثبت هوشمند تصاویر نیاز دارند، می­توان گفت که آشنایی با ویژگی­های یک دوربین مداربسته باکیفیت، امری ضروری است.

بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با دوربین­های مداربسته تولیدشده توسط این برند با شما صحبت کرده و مزایا و معایب آن را برایتان شرح دهیم.

همچنین صحبت کوتاهی در رابطه با دوربین IP و دستگاه NVR از همین برند داشته باشیم. زیرا هدف از انتشار این مطلب، چیزی به جز آسان­کردن انتخاب شما هنگام خرید دوربین مداربسته نیست.

معرفی دوربین های IP هایک ویژن و دستگاههای NVR هایک ویژن

معرفی برند هایک ویژن

Hik Vision یک شرکت چینی است که در دسته­بندی بزرگ­ترین تولیدکنندگان سیستم­های حفاظتی دنیا قرار می­گیرد.

این شرکت هدف خود را روی رضایت مشتری، بالابردن مداوم کیفیت محصولات، پیروی از استانداردهای جهانی و حفظ­کردن یک قیمت عادلانه تنظیم کرده است.

محصولات این برند به گونه­ای طراحی و تولید می­شوند که توانایی پاسخگویی به نیاز انواع پروژه­های کوچک و بزرگ را دارند.

پس فرقی نمی­کند که برای خانه خود قصد خرید دوربین مداربسته دارید یا می­خواهید امنیت اداره و محل کارتان را افزایش دهید، چیزی که اهمیت دارد توانایی بی­نظیر Hik Vision در رفع تمامی این نیازها است.

محصولات هایک ویژن

این برند انواع دوربین­های توربو HD، IP، دستگاه­های DVR، NVR و لوازم جانبی را تولید می­کند که هدف ما در این مقاله پرداختن به دوربین­های IP و دستگاه­های NVR است.

بنابراین در ادامه با ما همراه بمانید تا شما را با دوربین­های تحت شبکه IP آشنا کرده و به معرفی دستگاه NVR مرتبط با این دوربین بپردازیم.

معرفی دوربین های IP هایک ویژن و دستگاههای NVR هایک ویژن

معرفی دوربین IP هایک ویژن و ویژگی­های آن

دوربین­های IP یا تحت شبکه باید از استانداردها و قراردادهای جهانی پیروی کنند. زیرا نظارت بر فناوری­های به­کار رفته در آن­ها از واجبات امر بوده و نباید از آن­ها چشم­پوشی کرد.

باید بگوییم که دوربین­های تحت شبکه هایک ویژن نیز از این قاعده مستثنی نیستند و مانند سایر برندهای مطرح از تک­تک قراردادهای جهانی پیروی می­کنند.

همچنین لازم به ذکر است که در این دوربین­ها از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده­اند. به این ترتیب می­توان اطمینان داشت که تشخیص چهره و شماره پلاک برای این محصولات کار آسانی است.

قدرت دوربین IP به قدری بالا بوده که می­تواند محیطی که در آن وجود دارد را هوشمندسازی کند. به­طوری که نصب آن در پارکینگ، پاساژهای تجاری، اداره و انواع آپارتمان­های مسکونی توصیه می­شود.

برای خرید دوربین مداربسته IP هایک ویژن انتخاب­های زیادی پیش روی شماست. زیرا این دوربین­ها را از 1 تا 8 مگاپیکسلی تولید می­کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که قبل از اقدام به خرید، حتما زمانی را به جستجو در میان انواع دوربین­های تحت شبکه Hik Vision اختصاص دهید تا مناسب­ترین آن­ها را برای هدف خود پیدا کنید.

معرفی دوربین های IP هایک ویژن و دستگاههای NVR هایک ویژن

معرفی دستگاه NVR هایک ویژن و بررسی مزیت­های آن

NVR یا Network Video Recorder یکی دیگر از انواع دستگاه­های ضبط تصویر به­شمار می­آید که برای ذخیره تصاویر دوربین­های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد.

این دستگاه مشابه با آنچه در رابطه با دوربین­های تحت شبکه گفتیم، قابلیت شمارش افراد حاضر در یک محیط، تشخیص چهره و شماره پلاک را دارد.

بزرگ­ترین مزیت دستگاه NVR این است که نیازی به کامپیوتر نداشته و پایداری آن تا حد قابل توجهی بالا است.

اما در شرایطی که قصد اتصال دستگاه­های جانبی مثل ماوس، کیبورد و مانیتور را به دستگاه­های NVR داشته باشید، باید بگوییم که چنین قابلیتی برای شما فراهم شده است.

همچنین در رابطه با سیستم­عامل آن نیز باید گفت که این دستگاه­ها از لینوکس پشتیبانی می­کنند و تعداد هارد دیسک­های قابل استفاده در آن­ها به عدد خاصی محدود نیست.

دستگاه­های NVR توانایی ضبط تک­تک تصاویر ارسال­شده از دوربین­های تحت شبکه را دارا هستند. علاوه بر این در صورت لزوم می­توان تصویرهای موجود در آن­ها را به­صورت مجدد پخش کرد.

باید اضافه کرد که در برخی موارد به­خاطر کمبود نور در فضاهای مختلف، امکان ثبت تصویر، با کیفیت مطلوب وجود ندارد. اما NVR با داشتن قابلیت تنظیم نور و میزان روشنایی، این مشکل را حل کرده است.

بنابراین با توجه به تمام مزیت­های گفته­شده اگر قصد خرید دستگاه NVR هایک ویژن را دارید، پیشنهاد می­کنیم که به نمایندگی این برند در ایران مراجعه کنید.

معرفی نمایندگی هایک ویژن در ایران

از آنجایی که هایک ویژن علاوه بر پشتیبانی از استانداردهای جهانی، رضایت مشتری و افزایش کیفیت محصولات خود را در اولویت قرار داده، جای تعجب ندارد که افراد بسیاری اقدام به تولید محصولات این برند در انواع تقلبی کنند.

به­طوری که اگر اقدام به مطالعه معایب این برند کنید، متوجه خواهید شد که بزرگ­ترین عیب آن، وجود بیزینس­­های متقلبی است که محصولات فیک خود را با عنوان اصل به فروش می­رسانند.

بنابراین برای کسانی که به­دنبال خرید دوربین مداربسته هایک ویژن هستند، تنها پیشنهادی که وجود دارد این است که با نمایندگی این برند در ارتباط باشند.

علت این است که قیمت­های محصولات هایک ویژن با توجه به شرایط بازار و وضعیت اقتصاد جهانی مرتب در حال تغییر است.

بنابراین تک­تک قیمت­ها بر اساس نرخ روز محاسبه شده و کسانی که قصد خرید دارند، باید از طریق شماره تماس نمایندگی هایک ویژن با کارشناسان در ارتباط باشند.

جمع ­بندی

با توجه به رشد تکنولوژی و نوسان­های اقتصادی، امنیت اولین فاکتوری است که همه ما برای زندگی شخصی و بیزینس خود به آن نیاز داریم.

بنابراین جای تعجب ندارد اگر به­دنبال خرید و نصب محصولاتی باشیم که با ثبت هوشمند تصاویر و تجزیه تحلیل آن­ها، امنیت سرمایه و جان ما را تضمین کنند.

در این راستا برند هایک ویژن با تولید محصولاتی نظیر دوربین­های تحت شبکه یا IP و دستگاه DVR توانسته تا مقام اول را در لیست بهترین دوربین­های مداربسته به­دست بیاورد.

پس اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که علاقه­مند به نصب دوربین مداربسته در محل زندگی و کار خود هستید، پیشنهاد می­کنیم که با مراجعه به نمایندگی این برند در ایران، اقدام به خرید کنید.

محصولات Hik Vision به گونه­ای طراحی و تولید شده­اند که از فناوری هوش مصنوعی بهره­مند هستند. پس هیچ نگرانی از بابت تشخیص چهره، شمارش تعداد افراد و خواندن پلاک انواع خودرو وجود نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: