April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۴۹۴
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای خبر داد نتانیاهو برای جراحی قلب به اتاق عمل خواهد رفت.

نتانیاهو برای عمل جراحی راهی بیمارستان شد

رسانه‌های صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه در خبری از مراجعه دوباره نتانیاهو به بیمارستان خبر دادند و گفتند که قرار است نخست وزیر رژیم صهیونیستی امشب برای جراحی قلب وارد اتاق عمل شود.

به گزارش جروزالم پست، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده خبر داد که نتانیاهو امشب برای قرار دادن "ضربان ساز مصنوعی" قلب باید جراحی شود.

نتانیاهو نیز در پیامی گفت: «حالم خوب است، اما به حرف‌های پزشکانم گوش می‌دهم. آن‌ها گفتند فردا بعدازظهر از بیمارستان مرخص می‌شوم و می‌توانم برای جلسه رأی‌گیری به کنست بروم».

پیشتر بسیاری از منتقدان از نبود معاون نخست وزیر در کابینه نتانیاهو انتقاد کرده بودند، اما همزمان با تشدید بیماری نخست وزیر این رژیم، نتانیاهو در اقدامی عجولانه یاریو لوین، وزیر جنجالی دادگستری و طراح اصلاحات قضایی را به عنوان معاون خود منصوب کرد.

در همین حال رسانه‌های خبری گزارش دادند به دلیل بستری شدن نتانیاهو در بیمارستان برای انجام عمل جراحی قلب، جلسه هفتگی کابینه تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: