April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۲۲
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
در روزهای اخیر تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که مدعی بود کارمندان بله به محتوای پیام کاربران دسترسی دارند.

توضیحات بله درباره انتشار یک تصویر از سیستم مانیتورینگ این اپلیکیشن

پس از انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی که مدعی بود کارمندان بله به محتوای پیام کاربران این پیام رسان دسترسی دارند، بله توضیحاتی را منتشر کرد.

قبل از هر چیز همان طور که بار‌ها خاطرنشان کرده‌ایم، امنیت و داده‌های شخصی کاربران، جزء خط قرمز‌های بله هستند و با تمام وجود از آن حفاظت کرده، می‌کنیم و خواهیم کرد.

این موضوع در این بیش از ۷ سال که از عمر بله می‌گذرد، همواره مورد تاکید بله بوده است.

بله، به عنوان یک سکو، مانند تمام سکو‌های دیگر موظف است تدابیر لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و حفظ امنیت، درباره فعالیت کاربران خود، اتخاذ کند.

از این رو طبق سند قوانین و شرایط استفاده از بله که در قوانین و شرایط استفاده از پیام‌رسان بانکی بله منتشر شده «برای کانال‌ها و بازو‌هایی که به صورت عمومی در دسترس هستند، بله از الگوریتم‌های خودکار برای آنالیز پیام‌ها برای جلوگیری از انتشار محتوای مجرمانه استفاده می‌کند.

کاربران می‌توانند در صورت مشاهده این موارد، گزارش آن را به بازوی پشتیبانی ارسال یا از گزینه «گزارش محتوای نامناسب» استفاده کنند.

در این حالت بله این گزارش‌ها را بررسی می‌کند و درصورت تایید مجرمانه بودن آن، طبق قانون، برخورد لازم انجام می‌شود. لازم به ذکر است با گروه‌هایی که بیش از هزار عضو داشته باشند، در حوزه بررسی محتوا، مشابه کانال‌های عمومی رفتار می‌شود.

آنچه در تصویر مذکور از صفحه مانیتور منتشر شده، مربوط به ابزار اجرایی همین موضوع است. این ابزار صرفاً حاوی محتوای منتشرشده در کانال‌های عمومی و گروه‌های بیش از ۱۰۰۰ عضو است که به صورت سیستمی و حسب نیاز کارشناسی، جهت مقابله با کلاهبرداری از کاربران مورد بررسی قرار می‌گیرد. بدیهی است که اطلاعات خصوصی کاربران، آی‌دی و شماره فرستنده محتوا و مواردی از این قبیل در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران به عنوان خط قرمز بله، در حیطه این ابزار وجود ندارند و فقط محتوا، آن هم به صورت بی‌نام، در آن وجود دارد.

مجدداً تاکید می‌کنیم که حریم خصوصی کاربران خط قرمز ما است و با تمام وجود از آن حفاظت کرده و می‌کنیم و خواهیم کرد. همچنین بله حق قانونی جهت پیگیری و برخورد با منتشرکنندگان این تصویر را برای خود محفوظ می‌داند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: