April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۲۶
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
مایکروسافت زمان بیشتری برای حل مشکلات یکپارچه سازی Activision دریافت کرد.

اعطای فرصت اضافه به مایکروسافت برای حل مشکلات یکپارچه سازی Activision

مایکروسافت و رگولاتور ضد انحصار در انگلیس برای حل دعوای حقوقی خود، به طور مشروط دو ماه دیگر مهلت گرفتند. این شرکت به دنبال رفع نگرانی‌های مرجع رقابت و بازار (CMA) در مورد پیشنهاد خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری Activision Blizzard است.

قاضی مارکوس اسمیت از دادگاه استیناف رقابت (CAT) که به درخواست تجدید نظر در مورد تصمیمات هیئت بازار‌های مالی (CMA) رسیدگی می‌کند، از هیئت نظارت دلیل و مدرک خواست تا نشان دهد این اقدام درستی است؛ اما فعلاً مبارزه قانونی را متوقف می‌کند.

اسمیت از CMA می‌خواهد که درخواست تاخیر را با ارائه شواهدی که نشان‌دهنده تغییر بااهمیت در شرایط یا «دلایل خاص» برای به تأخیر انداختن پرونده است، توجیه کند. او از تنظیم‌کننده خواسته که هر فرآیند مشاوره جدیدی را که قصد انجام آن را دارد، به‌طور دقیق توضیح دهد تا پرونده شفاف باشد.

مایکروسافت در ماه آوریل از تصمیم CMA برای جلوگیری از ادغام به دلیل نگرانی‌های مربوط به بازی‌های ابری درخواست تجدید نظر کرد.

در جریان جلسه اخیر دادگاه مشخص شد که مایکروسافت هنوز پیشنهاد اصلاح شده‌ای را به سازمان بازار سرمایه ارائه نکرده است، اگرچه آخرین مهلت ادغام ۱۸ جولای بود.

در غیر این صورت، مایکروسافت و اکتیویژن یا باید با تمدید قرارداد موجود خود موافقت کنند (محتمل‌ترین نتیجه با توجه به این که چقدر مشتاق بودند معامله را به پایان برسانند) یا دوباره درباره شرایط مذاکره کنند. در غیر این صورت، اکتیویژن می‌تواند با دریافت یک چک به ارزش ۳ میلیارد دلار از مایکروسافت، از این معامله خارج شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت ممکن است برخی از حقوق بازی‌های ابری انگلیس را برای برآوردن نگرانی‌های CMA بفروشد. مایکروسافت قرارداد‌هایی با شرکت‌های بازی‌های ابری شخص ثالث امضا کرد تا بازی هایش را بر روی پلتفرم‌های خود نمایش دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: