April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۵۶۰
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در خط حمله حتما نیاز دارند که یک بازنگری و بازسازی داشته باشند.

درخشان: خط حمله پرسپولیس نیاز به بازسازی دارد/ باشگاه ها برای سقف بودجه راه فرار پیدا می کنند

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: به نظرم این تیم وضعیت خوبی دارد، اما باید بهتر از این هم شود. البته بخش مهم تیم که خط حمله اش است نیاز بسیار زیاد به یک بازیکن جدید دارد که باید به پرسپولیس کمک شود که نیاز بسیار حیاتی اش در این پست را رفع کند.

او ادامه داد: کادر فنی و مدیریت به این نکته آگاه هستند و تلاش می‌کنند که یکی، ۲ فوروارد خوب بخرند، چون پرسپولیس در آن پست حتما نیاز دارد که یک بازنگری و بازسازی داشته باشد. سرخپوشان به بازیکن خوب در خط جلو نیاز دارند، چون همه تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته یک تیم باید در خط حمله به ثمر برسد و به گل تبدیل شود تا این تیم بتواند موفق شود. به نظرم آن‌ها در پی خرید بازیکن هم هستند.
پول‌های زیاد به فوتبال و بازیکنان کمک نمی‌کند

درخشان درباره اینکه رقم‌های بالایی در نقل و انتقالات جابه جا می‌شود و این موضوع را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم قاعده‌ای ندارد و اصولی نیست یعنی ارزش یابی نمی‌شود که این پول بابت کی، چه کسی، چه فرایندی و ارزشی هزینه می‌شود. به نظرم باید ارزیابی بهتری برای این کار صورت بگیرد و برایش تعیین قیمت و نرخ گذاری شود. اینکه اینطوری پول خرج می‌کنیم فکر نمی‌کنم کمکی به فوتبال ما شود. هر کسی قیمتی دارد و براساس آن باید ارزش گذاری شود. اینکه پول‌های زیادی به بازیکنان بدهیم نه به فوتبال و نه به بازیکنان کمک کردیم.
سقف بودجه راه جلوگیری از رقم قرارداد‌های بالا نیست

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سقف بودجه را چطور می‌بیند، گفت: در سال‌های گذشته بحث سقف بودجه داشتیم، اما اصلا لحاظ نشده و از سوی باشگاه‌ها هم رعایت نمی‌شود. باشگاه‌ها و بازیکنان راه فرار را پیدا می‌کنند و همان کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند و در نهایت قرارداد را به دلخواه خود می‌بندند. به نظرم این‌ها راه‌های جلوگیری از رقم قرارداد‌های بالا نیستند و مسائل دیگری است که باید آن کار‌ها انجام شود، اما در نهایت هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.
قرارداد‌ها بی حساب و کتاب است

او درباره اظهارات رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس مبنی بر اینکه یک مدیربرنامه با ۴۴ بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد دارد، گفت: صادقانه مشخص شده است که یک فرد با جابه جایی چند بازیکن چه پولی را به دست آورده است. اگر به این صورت نبود کسی به دنبال فوتبال نمی‌رفت و درآمدش هم خیلی بیشتر است. قرارداد‌ها بی حساب و کتاب است و معیاری ندارد و مدیربرنامه‌ها همین شکل جلو می‌روند. همچنین به خاطر ناآگاهی برخی از مدیران چنین اتفاقی رخ می‌دهد. اگر آن‌ها به صورت تخصصی‌تر وارد نقل و انتقالات شوند و یا مشاوره‌های متخصص در کنارشان باشد شاید آن قدر این اتفاقات در فوتبال ما رخ ندهد. هر چیزی یک قیمتی دارد.
فرقی ندارد دربی در چه هفته‌ای برگزار شود

درخشان درباره اینکه قرعه کشی مسابقات لیگ برگزار شد و در هفته پنجم دربی سرخابی‌ها انجام می‌شود، گفت: چه دربی در هفته اول، پنجم و دهم باشد هیچ فرقی نمی‌کند و باید برگزار شود. دربی همیشه جزو بازی‌های لیگ بوده و حساسیت خاص خود را دارد و فکر می‌کنم به خاطر اینکه دربی در هفته‌های ابتدایی برگزار می‌شود شاید ۲ تیم شرایط خوبی نداشته باشند، اما به نظرم تفاوتی ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات را چطور دیده است، گفت: برخی از تیم‌ها خوب بودند و بعضی دیگر مشکلات مالی داشتند و نتوانستند بازیکن خوب بگیرند. تیم‌ها یکسان نمی‌توانند خرید کنند برخی از تیم‌ها پولدار هستند و هزینه زیاد می‌کنند و بعضی دیگر قدرت آن هزینه را ندارد مجبورند با بضاعت کمی که دارند یارگیری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: