April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۷۰۵
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
رئیسی گفت: ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی است.

ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در جلسه هیأت دولت با درخواست علو درجات برای شهدای فراجا، به نقش موثر و حائز اهمیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت و حفاظت از مرز‌ها اشاره کرد و گفت: مجموعه فراجا به‌عنوان نیرویی راهبردی، در سخت‌ترین و دشوارترین شرایط انجام وظیفه می‌کند و رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌ها و خدمات نیرو‌های انتظامی شایسته توجه و قدردانی است.

رئیس جمهور در ادامه به موضوع ناترازی و اضافه برداشت برخی بانک‌ها به‌عنوان یک دغدغه جدی و زمینه‌ساز اخلال در نظام بانکی اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ تاخیری در تعیین تکلیف و رسیدگی به عملکرد چند بانک متخلف پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موظف هستند در یک بازه زمانی مشخص برای اصلاح این وضعیت برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، روش کار دولت مردمی را نه عبور از کنار مشکلات بلکه یافتن راهکار برای حل آن‌ها و رفع مسائل دانست و از وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی خواست که ابعاد و جزئیات اقدامات صورت گرفته در مسیر و روند کاهش تورم را با توجه به شعار سال، به شکل دقیق برای رسانه‌ها و مردم تبیین کنند.

آیت الله رئیسی در جلسه امروز هیأت دولت با اشاره به فراسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، ضمن بیان مناقب حضرت ابوالفضل العباس (ع)، برای دقایقی به ذکر مصیبت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: