April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۹۰۴
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
0

رتبه مشاوران امروزه جزو یکی از برترین گرید‌های پرمتقاضی در میان شرکت‌های مشاوره محسوب می‌گردد که به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد اغلب شرکت‌های فعال در حوزه مشاوره در پی پیدا کردن راه‌حلی آسان برای دریافت آن می‌باشند. چرا که پروسه دریافت رتبه‌بندی مشاوران توسط افراد، بدون آگاهی کمی پیچیده است. در این مقاله شما عزیزان را با بهترین راه حل تخصصی و کاملا کاربردی برای شرکت در رتبه‌بندی مشاوران آشنا خواهیم نمود تا به این ترتیب شما عزیزان نیز بتوانید اعتماد بیشتری را به خود جذب کرده و اعتبار بیشتری کسب نمایید.

رتبه‌بندی پیمانکاران و رتبه بندی مشاوران

به کدام شرکت‌ها؛ شرکت مشاوره گفته می‌شود؟

اگر از نگاهی دیگر بخواهیم بیان کنیم؛ باید بگوییم که شرکت مشاوره در واقع یک شرکت برای اتصال کارفرما به پیمانکار است که تمامی بودجه مالی، تخصص و غیره را در صورت نیاز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. به دلیل وجود شرکت‌های مشاور بسیار زیاد در کشور، برای سنجش میزان مهارت آن‌ها از لحاظ کمی و کیفی؛ مورد رتبه‌بندی قرار می‌گیرند که در اصطلاح به این کار رتبه‌بندی مشاوران گفته می‌شود.

کدام شرکت‌ها می‌توانند در رتبه‌بندی مشاوران شرکت کنند؟

به طور کلی؛ تمامی شرکت‌هایی که در زمینه مشاوره، طراحی پایه، اجرا، ارزیابی، کنترل کیفی و بسیاری تخصص‌های دیگر فعالیت دارند و در واقع به عنوان یک شرکت در زیر شاخه مشاوران تعریف شده‌اند، می‌توانند اقدام به حضور در طرح رتبه‌بندی مشاوران نمایند. برای کسب بهترین رتبه شما عزیزان می‌توانید از سایت موسسه ثبتی رتبه کمک بگیرید.

رتبه‌بندی شرکت‌های مشاوره به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

رتبه‌بندی در حالت کلی به پنج دسته مختلف تقسیم می‌گردد که در این مقاله تنها به بررسی رتبه‌بندی مشاوران خواهیم پرداخت.

اگر بخواهیم شما عزیزان را با شاخه‌های مختلف رتبه‌بندی مشاوران آشنا نماییم؛ بایستی به موارد زیر اشاره نماییم:

آب: این رشته در زیر گروه‌های مختلفی مانند شبکه‌های آبیاری، زهکشی، سد سازی و غیره تقسیم گشته است.

مخابرات: از جمله زیرشاخه این حوزه می‌توان به انتقال سوئیچینگ مخابرات، مکانیزم امور پستی و غیره اشاره نمود.

نفت و گاز: از این شاخه نیز می‌توان به شبکه‌های توزیع، تاسیسات بالا دست رو زمینی، ایستگاه کاهش فشار گاز و غیره اشاره کرد.

انرژی: انرژی هسته‌ای، توزیع و انتقال نیرو، بهینه‌سازی نیرو و غیره جزء شاخه‌های رتبه‌بندی مشاوران در زیرشاخه انرژی محسوب می‌گردد.

اگر شرکت شما در یکی از زیرشاخه‌های یاد‌شده فعالیت دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت سریع و فوری گرید مشاوران از طریق سایت موسسه ثبتی رتبه اقدام فرمایید.

رتبه‌بندی مشاوران در سایت موسسه ثبتی رتبه

اگر آشنایی کاملی با قوانین موجود در این حوزه ندارید و دلتان می‌خواهد به کمک یک مشاور حرفه‌ای در فرصتی اندک اقدام به دریافت این رتبه نمایید؛ مشاورین تخصصی ما در سایت موسسه ثبتی رتبه آماده کمک به شما عزیزان می‌باشند.

رتبه‌بندی مشاوران چه فوایدی را به دنبال دارد؟

یکی از فواید بسیار بی‌شماری که این طرح برای شرکت‌های مشاوره به ارمغان آورده است؛ ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌ها است. این امر موجب می‌گردد تا شرکت‌ها دائما در حال تغییر و بهبود نیروهای خبره، ارتقا دانش و رونق خود کنند. در این طرح نقاط قوت و ضعف شرکت شما شناسایی می‌گردد و به راحتی می‌توانید در راستای بهبود آن‌ها اقدام فرمایید. در سرعتی بالاتر از قبل به راحتی می‌توانید پروژه‌های مختلفی را قرارداد بسته و انجام دهید و امتیاز بیشتری هم کسب نمایید. شما با اخذ رتبه‌بندی مشاوران می‌توانید در تمامی مناقصات شرکت نمایید و به راحتی وام‌های بلند‌مدت دریافت کنید.

رتبه‌بندی پیمانکاران و رتبه بندی مشاوران

مدارک لازم برای حضور در رتبه‌بندی مشاوران چیست؟

حتما این سوال را پرسیده‌اید که چه مدارکی برای حضور در این طرح لازم است؟

برای دریافت رتبه‌بندی مشاوران، مدارک کلی زیر مورد نیاز است که در زیر به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • مدارک و اسناد شرکت: در بحث مدارک مورد نیاز شرکت برای این طرح می‌توان به اساسنامه، اظهارنامه، روزنامه‌های تاسیس شرکت و آخرین تغییرات شرکت اشاره نمود. هم‌چنین شما بایستی تمامی مدارک ثبتی شرکت از قبیل سند مالکیت و یا گواهی اجاره یا رهن را همراه با آدرس دقیق، کدپستی، شماره تماس همراه داشته باشید.
  • مدارک واسناد هیئت‌مدیره: مهم‌ترین مدارک لازم برای طرح رتبه‌بندی مشاوران مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است. از طرفی دیگر بایستی در هر شرکت یک یا دو فرد با مدرک یادشده و رزومه‌ای چند ساله در شرکتی امتیازآور داشته باشند. هم‌چنین علاوه بر مدارک تحصیلی و رزومه کاری، به سابقه بیمه، مدرک پایان خدمت،یک قطعه عکس پرسنلی ۳ در ۴، گواهی بیمه( تامین اجتماعی)، قرارداد بین شرکت و افراد نیز نیاز است.

کلیه اعضای نامبرده بایستی کارت شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه را همراه داشته باشند. لازم به ذکر است که حتما تمامی مدارک یاد شده بایستی کپی برابر اصل باشند. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت رتبه‌بندی مشاوران در زمان فوری و سریع همین حالا به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه فرمایید.

اعتبار این طرح چقدر است؟

در طرح رتبه‌بندی مشاوران در هر شاخه‌ای که فعالیت داشته باشید اعتبار رتبه دو ساله می‌باشد.

پس از پایان اعتبار رتبه چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

پس از پایان، در صورتی که کماکان شما فعالیت خود را در همان حوزه فعالیت سابق ادامه داده باشید و امتیاز زیادی دریافت نکرده باشید؛ مجدد رتبه شما تمدید می‌گردد. اما در صورتی که وضعیت شرکت تغییر پیدا کرده باشد و امتیاز شما افت کرده باشد؛ رتبه شما نزول پیدا می‌کند. البته در صورتی که توانسته باشید امتیازات خود را افزایش داده و قرارداد‌های بیشتری ببندید، می‌توانید رتبه خود را در طرح رتبه‌بندی مشاوران ارتقا دهید.

برای انجام کلیه عملیات دریافت رتبه و یا ارتقا آن می‌توانید از سایت حقوقی امن ما یعنی موسسه ثبتی رتبه کمک بگیرید و در سرعتی باور نکردنی مدرکی بالا را دریافت نمایید.

رتبه‌بندی پیمانکاران و رتبه بندی مشاوران

موسسه ثبتی رتبه چه خدماتی را در این زمینه ارائه می‌دهد؟

انجام تخصصی کلیه امور ثبت شرکت به عنوان شرکت مشاور یا شرکت چند منظوره، شرکت حقیقی و یا حقوقی، ثبت لوگو، دریافت انواع رتبه‌ها از قبیل رتبه‌بندی مشاوران،  رتبه‌بندی پیمانکاران ، ثبت نشان جغرافیایی، ثبت اختراع، رتبه طرح و ساخت، رتبه انفورماتیک ، رتبه مدیریت طرح و غیره توسط موسسه ثبتی رتبه با سابقه ۲۵ساله انجام می‌گیرد.

چرا بایستی موسسه ثبتی رتبه را انتخاب نماییم؟

اگر این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته است؛ باید بگوییم که انجام تک تک امور یادشده به تنهایی کاری بس سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد که به دلیل عدم مهارت کافی در این زمینه پروسه انجام کار بسیار طولانی‌تر خواهد شد. همراهی یک مشاور تخصصی در کنار شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالایی تمامی امور خود از جمله رتبه‌بندی مشاوران را انجام دهید.

شما عزیزان می‌توانید از کادر کاملا تخصصی مشاورین مجموعه موسسه ثبتی رتبه کمک بگیرید و با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی امور مربوطه به رتبه‌بندی مشاوران را انجام دهید. همین حالا برای دریافت مشاوره تخصصی آنلاین از اساتید حقوقی برجسته به سایت ما به آدرس https://rotbe.co مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: