April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۰۹۶
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
با ادامه شتاب و هیاهوی رسانه‌ای درباره فناوری مولد هوش مصنوعی، همه شرکت‌ها اکنون به دنبال راه‌هایی برای ادغام این فناوری در محصولات خود هستند.

جدیدترین دستاورد‌های فناورانه از ربات‌ آشپز تا ساعت هوشمند قصه‌گو

با ادامه شتاب و هیاهوی رسانه‌ای درباره فناوری مولد هوش مصنوعی که جرقه آن با OpenAI با ChatGPT زده شد، همه شرکت‌ها اکنون به دنبال راه‌هایی برای ادغام این فناوری در کار، پلتفرم‌ها و محصولات خود هستند تا خدمات را بهبود بخشند و از این محبوبیت برای خود استفاده کنند.

ساعت‌های قصه گو مبتنی بر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک بخش ضروری از ابزار‌هایی است که تا همین اواخر سنتی و معمولی بودند، از جمله ساعت و زنگ ساعت. ساعت جدیدی به نام Loftie Clock وجود دارد که با صدا کنترل می‌شود و آنچه در این مورد جدید است این است که قبل از خواب قصه تعریف می‌کند.

ربات‌های گوگل برای انجام کار‌های خانه

به‌زودی، به لطف فناوری‌های Google، که در حال حاضر برای ارتقای سطح عملکرد ربات‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا آن‌ها را قادر به انجام تمام کار‌های معمول خانه، مانند شستن، پخت و پز و جارو کردن کند، کار‌های خانه آسان‌تر از همیشه خواهند شد.

این ربات‌ها مانند انسان‌ها عمل کرده و میلیون‌ها درآمد کسب می‌کنند. هجوم ربات‌ها به اینستاگرام متا را وادار به این تصمیم می‌کند.

ابزار‌های مولد هوش مصنوعی در چند ماه گذشته رو به گسترش بوده اند. نقطه شروع آن‌ها ChatGPT بود که پس از آن صد‌ها برنامه مشابه راه‌اندازی شد، از جمله برنامه‌های تصویرسازی و یا صداسازی که از آن‌ها برای استفاده به روش‌های جعلی کپی می‌کند.

کاربرد‌های اضافی کلید‌های تنظیم صدا در آیفون

دکمه‌های کنترل صدا در گوشی‌های آیفون ویژگی‌های مهم بسیاری را ارائه می‌کنند، به گونه‌ای که نقش آن‌ها صرفا محدود به افزایش و کاهش صدا نیست؛ بلکه اپل برخی از ویژگی‌های مخفی را در اختیار آن‌ها قرار داده که ممکن است اکثر کاربران آیفون از آن‌ها اطلاعی نداشته باشند.

به‌روزرسانی جدید مرورگر کروم برای تسهیل جست و جو

گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای مرورگر وب کروم خود ارائه می‌کند که می‌تواند یافتن سریع اطلاعات مورد نیازتان را آسان‌تر کند، چه در حال دانلود یک دسته فایل یا فقط در حال مرور وب باشید.

منبع: صدی البلد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: