April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۲۲
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.

فرآیند برگزاری انتخابات مجلس آغاز شد

احمد وحیدی روز یکشنبه طی بخشنامه‌ای خطاب به بخشداران و فرمانداران سراسر کشور، دستور آغاز فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ابلاغ کرد.

متن دستور وزیر کشور خطاب به فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی سراسر کشور به شرح زیر است:

«با استعانت از درگاه حضرت حق و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) و با تاکید بر عملیاتی کردن مولفه‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب، فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز یکشنبه ۱۵مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. مهلت پیش ثبت‌نام از داوطلبان هفت روز است که از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶ تا پایان روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۲ ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌بایست ثبت‌نام خود را طی هفت روز از تاریخ ۲۷ مهرماه سال جاری نهایی سازند.

همچنین با عنایت به اینکه هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه و هیات‌های اجرایی حوزه‌های فرعی می‌بایست همزمان از روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۲/۷/۱۳ حداکثر در مدت هفت روز تشکیل شوند، مقتضی است بر اساس مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، نسبت به تشکیل هیات اجرایی و ارسال صورت جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل به ستاد انتخابات کشور اقدام فرمایید.

این بخشنامه به منزله دستور شروع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شود.»

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: