April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۵۴
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: سهولت دسترسی شهروندان در سطح محلات به مراکز معاینه فنی و کاهش تردد‌ها از اهداف توسعه خطوط معاینه فنی است.

معاینه فنی پرتابل از درب منازل در نیمه دوم سال عملیاتی می‌شود

شادی مالکی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران درباره استقرار واحد‌های سیار معاینه فنی در تهران اعلام کرد: تا پیش از افتتاح ۸ خط سیار جدید، ۱۷ خط معاینه فنی ثابت و ۷ خط سیار راه‌اندازی شده که مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون هیچ توسعه‌ای در خطوط معاینه فنی انجام نشده بود، افزود: با حمایت‌های شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک، به تازگی ۸ خط به خطوط سیار معاینه فنی پایتخت اضافه شده است.

مالکی با اشاره به اینکه افتتاح ۸ خط سیار معاینه فنی ظرفیت پذیرش خودرو‌ها را افزایش می‌دهد اذعان کرد: درحال حاضر ظرفیت پذیرش سالانه مراکز معاینه فنی تهران ٢.٨ میلیون دستگاه خودرو است و پیش‌بینی می‌شود با شروع به کار این خطوط جدید، پذیرش سالانه به بیش از ٣ میلیون دستگاه خودرو افزایش پیدا کند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران با تاکید بر اهداف اجرای پروژه توسعه خطوط معاینه فنی در پایتخت یادآورشد: سهولت دسترسی شهروندان در سطح محلات به مراکز معاینه فنی، کاهش تردد‌ها و مدیریت زمان از اهداف توسعه خطوط معاینه فنی است.

وی در ادامه تشریح نقاط قوت توسعه خطوط معاینه فنی در پایتخت ادامه داد: زمین‌های بلااستفاده در مناطق، با همکاری شهرداران مناطق احصا و شناسایی شد و در جهت خدمت به شهروندان از آن‌ها استفاده کردیم.

مالکی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی در جهت تامین تجهیزات این پروژه اظهار داشت: حدود ٣٠ میلیارد ریال جهت استقرار این ٨ واحد سیار هزینه شده است. همچنین ۱۸ میلیارد در جهت اورهال و تجهیز مراکز و خطوط معاینه فنی اختصاص یافته است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران با اشاره به پذیرش اینترنتی در برخی واحد‌ها یادآور شد: برای کاهش صف‌‎های طولانی معاینه فنی در برخی مراکز پذیرش اینترنتی صورت گرفت.

وی افزود: برای اولین بار تعمیرگاه‌های ویژه بانوان برای خدمت‌رسانی به بانوان محترم پایتخت راه‌اندازی شد که در این مراکز از نیرو‌های متخصص بانو در زمینه خودرو استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: