April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۶۶
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مصاحبه بـا خبرنـگار فـولاد گفـت: درآمـد فـروش شـرکت فـولاد مبارکه در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشـابه سـال قبل ۳۸.۷ درصد رشـد داشته است.

رشد ۳۸.۷درصدی درآمد فروش فولاد مباركه در ۴ماهه ابتدایی سال1402

محمدیاسر طیب‌نیا در همین زمینه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بـه میـزان۲میلیـون و ۷۰۱هـزار و ۷۷۵ تـن ثبـت سـفارش بـرای مصـرف کننـدگان داخلـی محصـولات فـولاد مبارکـه انجـام شـده اسـت؛ ایـن در حالـی اسـت کـه ۷۵ درصـد ایـن محصـولات در بـورس کالا عرضـه شـده که این موضوع شـفافیت بیـش از پیـش در فـروش محصولات شـرکت را نشـان می‌دهـد. وی اولویـت اول فـولاد مبارکـه را تأمین نیـاز داخلی و جهت‌گیری شـرکت را بازاریابی و تشـخیص نیازهـای بـازار به‌ویـژه در بخش محصـولات ویژه فـولادی و تأمیـن این نیازهـا دانسـت و گفت:


خبر‌خوش‌برای‌سهام‌داران بـه گفتـه طیب‌نیـا درآمـد۴مـاه ابتدایـی سـال جـاری ایـن شـرکت۸۴۰ هزار میلیـارد تومان بوده اسـت که در مقایسـه بـا درآمد چهارماهه سـال گذشـته که۶۰۶هـزار میلیـارد تومـان بـوده، رشـد۳۸.۷ درصدی را نشـان می‌دهد که این میزان رشد درآمد خبر خوشی برای سـهامداران است.

رشد ۶۸ درصدی‌فروش‌محصولات‌در‌تیرماه


وی ارتبـاط مؤثـر بـا مشـتریان و نـوآوری در بازاریابـی و چابکـی در تصمیم‌گیری را از دلایل رشـد فروش فولاد مبارکه دانسـت و گفت: فولاد مبارکـه در تیرماه امسـال فروشـی بیـش از ۲۰هـزار میلیارد تومـان به ثبت رسانده که نسبت به تیرماه سال گذشته رشد۶۸درصدی داشته است.

مدیرعامـل فـولاد مبارکـه در ادامـه از عرضـه۸۷ درصد محصـولات فولاد


مبارکـه در بـازار داخـل خبـر داد و گفـت:۱۳درصـد محصـولات شـرکت نیز بـه بازارهـای جهانـی صادرشـده اسـت تـا ضمـن ارزآوری برای کشـور، ارزش افزوده بیشـتری بـرای سـهامداران و ذینفعان شـرکت بـه ارمغان آورده باشـیم.

توسعه‌شبکه‌خرده‌فروشی‌از‌دیگر‌اولویت‌های‌فولاد مبارکه


طیب‌نیا خاطرنشان کرد: توسعه شبکه خرده فروشی به منظور کاهش فاصله قیمت بـازار با عرضـه‌های فـولاد مبارکه در بـورس از دیگـر اولویت‌های فولاد مبارکه در سـال۱۴۰۲است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: