April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۰۰۲۱۵
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه کشور تبریک گفت و در پیام خود بر رسالت خطیر خبرنگار برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

رسالت خطیر خبرنگار برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افكار عمومی

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه کشور تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

۱۷ مردادماه سال ۱۳۷۷، یادآور شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که به همین مناسبت این روز به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری گردید. بی‌تردید، مقام و منزلت خبرنگار بر کسی پوشیده نیست تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به این قشر فرهیخته می‌فرمایند: «اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید، بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت‌نشده است».


امروزه بخش تولید و به‌ویژه صنعت که یکی از نقاط قوّت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، به شدت مورد فشار و هجمه‌های دشمنان قرار گرفته و بیش از پیش نیازمند حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه است؛ در این میان، خبرنگاران در راستای تحقق جهاد تبیین و انعکاس دستاورد‌های جبهه تولید، به‌ویژه صنعت فولاد که به‌عنوان صنعتی استراتژیک و پیشران اقتصاد غیر نفتی کشور محسوب می‌شود، برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی رسالت خطیری را بر عهده دارند.


اینجانب روز خبرنگار را به تمامی اصحاب محترم رسانه که دل در گرو پیشرفت انقلاب اسلامی داشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، صداقت و انصاف، عزم خود را برای ارتقای سطح آگاهی، بینش و بصیرت آحاد جامعه جزم کرده‌اند، تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روزافزون مسألت دارم.



محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: