کد خبر: ۴۰۰۳۰۵
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت: طراحی ۱۲ استارت‌آپ در حوزه فرهنگی توسط دانشجویان علم و فرهنگ از اولویت‌های پارک ملی علم و فناوری است.

راه‌اندازی ۱۰ تا ۱۲ استارت‌ آپ فرهنگی در کشور توسط پارک ملی علوم فناوری‌های نرم

محمد حسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به دلیل فرهنگی بودن موضوع و ملی بودن آن یک پارک فناوری منحصر به فرد است و یک دوره جدید در چند سال اخیر است. راه اندازی ۱۰ تا ۱۲ پردیس در کشور از برنامه‌های پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی خواهد بود. دو سیاست عمده وجود دارد که اولین آن توسعه پردیس‌های سطح کشور بوده و دومین سیاست آن حوزه بین الملل است.

او افزود: راه اندازی نمایشگاه پارک و حضور شرکت‌ها در اسلام آباد افغانستان در طول امسال انجام خواهد شد. حضور پارک در عرصه هنر و تئاتر از دیگر برنامه‌ها است که پارک ملی فناور در پی راه اندازی و فعال سازی آن است. کمبود فیلمنامه‌ها در سینما‌ها باعث افت کاری آن‌ها شد که دانشگاه علم و فرهنگ در تلاش است به کمک دانشجویان این حوزه را نیز ارتقاء دهد.

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بیان کرد: مطالعات شهرک صنایع فرهنگی تهران انجام شده که یکی از مراکز گردشگری تهران خواد بود و در حوزه فرهنگی و صنایع خلاق خدمات رسانی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم این شهرک را امسال به اتمام برسانیم. در این پروژه دانشجویان معماری دانشگاه علم و فرهنگ برای راه اندازی این طرح حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: طراحی ۱۲ استارت‌آپ در حوزه فرهنگی توسط دانشجویان علم و فرهنگ از اولویت‌های پارک ملی علم و فناوری است. جهاد اگر وارد حوزه‌ای می‌شود قطعا شاهد موفقیت‌های چشمگیر خواهیم شد. ورود جهاد به عرصه فرهنگ می‌تواند نشان دهد که کشور در این حوزه چه ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌تواند طرح‌های زیادی را ایجاد و راه اندازی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: