April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۶۶۰
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از «توسعه مراکز جدید با کمک بخش خصوصی» و «توسعه روش‌های پرداخت الکترونیک» به عنوان دو حکم اختصاصی ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد.

توسعه مراکز جدید و امکان پرداخت الکترونیک؛ دو حکم اختصاصی معاینه فنی

امیر شهرابی مدیرکل برنامه وبودجه شهرداری تهران تغییر نگرش و رویکرد تحولی در امور جاری یک شرکت را برای مدیران بسیار حائز اهمیت دانست و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مجموعه معاینه فنی در اتخاذ رویکرد تحولی در خدمت رسانی به شهروندان، گفت: همه ما در سازمان شهرداری باید تلاش کنیم فرصت خدمت رسانی به مردم را غنیمت بدانیم و ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود و ضریب بخشیدن به آنها، در مسیر‌های جدید تعیین شده به سرعت گام برداریم.

وی، ارائه برنامه بلندمدت و درآمدزا توسط ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران را خواستار شد و افزود: باید توسعه و بهسازی مراکز معاینه فنی خودرو برای ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم در اولویت باشد. با توجه به نگاه رو به رشدی که در این مجموعه حاکم است به نظر می‌رسد ضمن تدوین برنامه بلند مدت با رویکرد درآمدزایی، تحول را شاهد خواهیم بود.

شهرابی، استراتژی شهرداری تهران را در موضوع بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، کمک برای دستیابی به خودکفایی مالی و اقتصادی عنوان کرد و افزود: به ویژه مجموعه‌هایی که ماهیت درآمدزایی دارند باید در آینده با مدیریت بهینه، کسب درآمد کرده و برای مجموعه خود هزینه کنند. ما نیز در اداره کل برنامه و بودجه طبق برنامه ریزی گام به گام پیش خواهیم رفت. فاز اول استقلال مالی و فاز دوم کمک سرمایه‌ای شهرداری است و در فاز اول کمک خواهیم کرد که سازمان‌ها و شرکت‌ها به نقطه حداقلی اقتصادی برسند.
مدیرکل برنامه وبودجه شهرداری تهران بر ضرورت تعیین بازه زمانی برای سرمایه گذاری روی تجهیزات ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران تاکید کرد و افزود: با تشکیل نشست‌های تکمیلی با مجموعه ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران با موضوع بررسی دقیق درآمد و هزینه‌ها می‌توانیم برای بودجه ۱۴۰۳ از بخش بودجه سرمایه‌ای این ستاد حمایت کنیم.

وی از تکلیف ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو در ۲ حکم اختصاصی و ۴ شاخص برنامه چهارم خبر داد و گفت: بر اساس برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران باید در باب مأموریت محیط زیست و آلودگی هوا طبق حکم ۴۰ برنامه در راستای برون سپاری بهره برداری حداقل ۶۰ درصد مراکز معاینه فنی به بخش خصوصی و توسعه مراکز جدید صرفاً از طریق بخش خصوصی در طول سال‌های برنامه تلاش کند.

مدیرکل برنامه وبودجه شهرداری تهران افزود: همچنین در باب مأموریت هوشمندسازی و بهبود مدیریت نیز این ستاد باید نقش خود را در تحقق حکم ۱۲۰ برنامه چهارم در زمینه «توسعه روش‌های پرداخت الکترونیک منطبق بر قوانین و مقررات موضوعه در مراکز معاینه فنی خودرو با اولویت بانک شهر و تکمیل آن تا حداکثر یک سال پس از ابلاغ برنامه» ایفا نماید.

شهرابی همچنین، بهره گیری از ظرفیت ستاد معاینه فنی برای نظرسنجی از مردم در طرح من شهردارم، بکارگیری ایده‌های جدید برای توسعه مراکز و مولد سازی و درآمدزایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را از مجموعه ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران خواستار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: