May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
به منظور خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی صورت گرفت:
کد خبر: ۴۰۰۹۱۰
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
به منظور خدمت‌رسانی مطلوب و رفاه حال زائران اربعین حسینی، سه دستگاه کامیونت حاوی خودپرداز‌های سیار بانک سینا به مرزهای غربی کشور اعزام شد.

اعزام سه دستگاه کامیونت خودپرداز سیار بانک سینا به مرز‌های غربی کشور

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام مدیرعامل، اعضای هیئت عامل و مدیران بانک سینا، با هدف تسهیل و خدمت‌رسانی به زائرن اربعین حسینی، سه دستگاه کامیونت حاوی خودپرداز‌های سیار این بانک برای استقرار در مرز‌های شلمچه، قصر شیرین و مهران اعزام شد.

بر اساس این گزارش، هر یک از کامیونت‌های اعزامی حاوی دو دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کش‌لس است و کلیه زائران و هموطنانی که دارای کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هستند، می‌توانند از این خودپردازها، خدمات مورد نیاز خود اعم از برداشت‌وجه، انتقال وجه، خرید شارژ و …. را دریافت کنند.

این خودپرداز‌های سیار در محل موکب‌های بنیاد مستضعفان استقرار خواهند یافت.

گفتنی است بانک سینا پیش از این نیز یک دستگاه خودپرداز ثابت در مرز چذابه مستقر کرده است تا دیگر هموطنانی که قصد تردد از مرز چذابه را دارند نیز از این خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: