April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۹۶۶
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
0

خرید سایت اماده و ارزان یک راه حل برای آغاز کسب و کار با هزینه کمتر است. امروزه خرید سایت آماده و ارزان به دلیل هزینه کمتر، جایگزین سفارش و خرید سایت اختصاصی شده است. سایت آماده در واقع سایتی است که توسط مجموعه ای طراحی شده و با قیمت کم به فروش می رسد. از مزایای سایت های آماده می توان به هزینه کم، سرعت تحویل سایت و مناسب بودن آن برای کسب و کارهای نوپا اشاره کرد. هزینه سایت آماده چقدر است؟ بهترین شرکت برای خرید سایت آماده کجاست؟ انواع قالب سایت آماده چگونه هستند؟

خرید سایت آماده و ارزان

سایت آماده چیست؟

امروزه به دلیل افزایش هزینه طراحی سایت اختصاصی، اغلب افراد خرید سایت آماده را ترجیح می دهند. سایت آماده در واقع یک سایت از پیش طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت است که قصد فروش آن را دارد. برخی از شرکت ها، سایت های مختص یک قالب یا چندین قالب را طراحی و آماده کرده و به فروش می رسانند. خرید سایت می تواند یک گزینه مناسب برای خریدی ارزان و عالی باشد. شما می توانید برای به صرفه بودن خرید خود از سایت های آماده استفاده کنید و با خرید سایت آماده و ارزان از کلیک زرد، از خریدی مطمئن و ارزان بهره مند شوید.

خرید سایت آماده و ارزان

انواع قالب سایت آماده

قالب های سایت آماده در انواع مختلفی و برای کسب و کارهای متفاوت و زیادی قابل استفاده است. از انواع دسته بندی قالب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Ä گردشگری، هتل
  • Ä کسب و کارهایی مرتبط با اصناف
  • Ä فرهنگ و هنری
  • Ä آموزشی
  • Ä انگلیسی
  • Ä فروشگاهی
  • Ä شخصی و یا رزومه
  • Ä شرکتی و بازرگانی
  • Ä خماتی همچون مشاوره کاری و یا تحصیلی
  • Ä خبری و وبلاگی
  • Ä مهندسی و فناوری
  • Ä صنعتی
  • Ä رستوران و کافیشاپ

خرید سایت آماده و ارزان

هزینه سایت آماده و ارزان چقدر است؟

معمولا تحویل سایت آماده به علاوه پکیج کامل آن صورت می گیرد. خدمات مربوط به پکیج کامل سایت آماده شامل سیستم مدیریت محتوا، دامنه و قالب است. هزینه خرید سایت آماده، به صرفه تر و ارزان تر از طراحی سایت اختصاصی است و به همین دلیل بیشتر کسب و کارها، خرید قالب آماده وب سایت را به طراحی اختصاصی آن ترجیح می دهند. قیمت قالب و سایت آماده بستگی به کسب و کار شما، نوع طراحی سایت و کیفیت آن دارد. اگر قصد خرید سایتی با کیفیت و در عین حال ارزان را دارید، کلیک زرد راهی برای خرید آسان سایت آماده است.

خرید سایت آماده و ارزان

تفاوت سایت آماده با طراحی سایت

طراحی سایت معمولا بنا بر درخواست شما به صورت اختصاصی انجام می شود. در حالت کلی اگر کسب و کاری نوپا دارید، خرید سایت آماده گزینه عالی نسبت به طراحی سایت است. در سفارش طراحی سایت، سایتی مختص به فروشگاه و کسب و کار شما طراحی می شود و از هزینه بالایی برخوردار است. اگر می خواهید در ابتدای کار برای سایت خود هزینه بالایی را نپردازید و در عین حال از سایتی آماده استفاده کنید، کلیک زرد گزینه مناسبی برای خرید سایت آماده است. سایت آماده قیمت کمتری نسبت به سفارش طراحی سایت دارد.

سایت آماده و ارزان را از کجا خریداری کنیم؟

امروزه شرکت های بسیاری سایت هایی آماده را به فروش می رسانند؛ اما در صورتی که علاقه دارید از مجموعه ای معتبر آن را خریداری نمایید، کلیک زرد گزینه عالی برای تجربه خریدی ارزان و باکیفیت است. مجموعه کلیک زرد، انواع وب سایت آماده و باکیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بنا بر کسب و کارتان یک وب سایت آماده و ارزان و همچنین باکیفیت را تهیه نمایید. پس از خرید سایت از کلیک زرد، برخلاف بقیه سایت ها تمامی حق و حقوق و امتیازات سایت متعلق به خریدار است.

سرعت تحویل سایت آماده توسط مجموعه کلیک زرد

 سرعت تحویل سایت آماده یکی از مباحث مهم در هنگام خرید سایت آماده است. بیشتر افراد، دغدغه تحویل سریع وب سایت خود بعد از خرید آن را دارند. کلیک زرد با اطمینان یکی از گزینه های عالی برای خرید انواع سایت آماده همچون خرید سایت فروشگاهی است که از مزایای این مجموعه می توان به سرعت تحویل آن اشاره کرد. در کلیک زرد شما بعد از انجام خرید خود، در طی مدت زمان بسیار کوتاه، پکیج کامل سایت آماده خود را دریافت خواهید کرد.

سایت فروشگاهی چیست؟

همان طور که گفته شد همه افرادی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی آغاز نمایند، نیاز به وب سایت دارند. وب سایت ها به دو صورت اختصاصی و آماده به فروش می رسند. اگر کسب و کار شما در حوزه سایت فروشگاهی است، در واقع نیازمند یک سایت برای خرید و فروش کالا و محصول هستید و شما می توانید با کمک این سایت، فروش بیشتری داشته باشید. از این رو با خرید سایت فروشگاهی آمادهمی توانید با صرف هزینه ای کم، محصولات خود را به بازار عرضه نمایید.

خرید سایت آماده و ارزان

آیا خرید سایت آماده انتخابی خوب برای آغاز کسب و کار است؟

آیا خرید سایت آماده گزینه خوبی برای داشتن وبسایت کاری است؟ این پرسش، یکی از سوالات اساسی و مهم بیشتر افراد در هنگام خرید سایت آماده است. سایت آماده بنا بر هزینه کمتری که دارد، مناسب کسب و کارهایی نوپا است. اگر شما کسب و کارتان را تازه آغاز کرده اید، سایت آماده و ارزان برای شما بسیار مناسب است. طراحی سایت اختصاصی قطعا هزینه بیشتری برای شما در پی خواهد داشت؛ به همین دلیل سایت های آماده با هزینه کم، گزینه ای عالی برای شما هستند.

بنابراین یکی از مزایای خرید سایت آماده، مناسب بودن آن برای کسب و کار نوپا است. طراحی سایت نیاز به زمان بیشتری برای طراحی و رفع ایرادهای سایت دارد. برخی مواقع اغلب افراد نیاز دارند که سایت را زودتر تحویل گرفته و کسب و کار خود را در سریع ترین زمان ممکن، آغاز نمایند. در این مواقع سایت آماده گزینه بهتری از طراحی سایت است. بعد از خرید سایت آماده، پکیج کامل آن در کمترین زمان به شما برای آغاز کارتان تحویل داده می شود.

خرید سایت آماده و ارزان

سوالات متداول

  1. آیا سایت های آماده وردپرسی هستند؟

بله، تمامی سایت های طراحی شده در کلیک زرد به صورت وردپرسی هستند.

  1. زمان تحویل سایت های آماده چقدر است؟

شما بعد از خرید سایت آماده، در سریع ترین زمان ممکن سایت خود را برای راه اندازی کسب و کارتان دریافت می کنید.

  1. امکان پشتیبانی بعد از خرید سایت آماده وجود دارد؟

بله، بعد از خرید اگر با مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی برای شما وجود دارد.

  1. در کلیک زرد چه قالب هایی برای سایت وجود دارد؟

در کلیک زرد شما شاهد تمامی انواع قالب های کسب و کار خواهید بود.

  1. آیا تمامی کسب و کارها نیاز به سایت دارند؟

اگر مشاغل شما به صورت آنلاین و اینترنتی باشد، بهتر است وب سایتی را برای شروع کار خود تهیه کنید تا از مزایای فراوان آن بی بهره نمانید.

  1. مزایای سایت آماده چیست؟

از مزایای سایت آماده می توان به مناسب بودن آن برای کسب و کار نوپا، هزینه کم، پکیج کامل سایت، قالب های متنوع و... اشاره کرد.

سخن پایانی

سایت های آماده در واقع به سایت هایی که از قبل ساخته شدند، اطلاق می شود. برخی از شرکت های طراحی سایت، برای راحتی کار مشتری، سایت هایی را در قالب های مختلف زمینه کاری طراحی کرده و با قیمت هایی کمتر از سایت اختصاصی، به فروش می رسانند. از مزایای سایت آماده و ارزان می توان به کیفیت آن، تحویل سریع، قالب های پویا و متنوع، تحویل پکیج کامل سایت، پشتیبانی بعد از تحویل، هزینه کمتر نسبت به سایت اختصاصی و مناسب بودن آن برای کسب و کار نوپا اشاره کرد. یکی از دغدغه های هنگام خرید سایت، یافتن شرکت و مجموعه معتبر برای تهیه سایت آماده باکیفیت است. اگر نیاز به سایت آماده دارید، می توانید به مجموعه کلیک زرد بپیوندید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: