May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۹۹۱
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی امروز سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۲ به همراه تعدادی از معاونان و مدیران، به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

ارومیه ؛ مقصد بیست و سومین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی

دیدار با برخی از مقامات عالی استانی، قضایی، راهور و همچنین بازدید از شعبه صندوق از برنامه‌های وی در این سفر بود.

مهدی قمصریان و همراهان در این سفر با حبیب تربتی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و سپس با رضا پناهی مقدم، فرماندهی پلیس راه حجت مشتاق رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی قمصریان همچنین با ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی دیدار و در زمینه تعاملات صندوق و دستگاه‌های مرتبط گفتگو کرد. دیدار با حمید شجاع، مدیرکل بیمه ایران در استان آذربایجان غربی بخشی از دیدار‌ها و گفتگوی وی و همراهان سفر به ارومیه بود.

مدیر عامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در این سفر یک روزه از شعبه صندوق در ارومیه بازدید کرد و ضمن گفتگو و قدردانی از تلاش‌های همکاران در انجام وظایف محوله و بررسی فعالیت‌های شعبه، بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی به مراجعین تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: