April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۹۹۴
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
کارگردان فیلم سینمایی ستون ۱۴ گفت: علاقه شخصی من تریلر اجتماعی است و دوست داشتم روزبه حصاری اولین کار سینمایی‌اش را با من داشته باشد.

اولین حضور روزبه حصاری در فیلمی شبیه به بازی مرکب

فیلم سینمایی ستون ۱۴ کاری از امیر حسین همتی است که از ۱۸ مرداد ماه روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته و بازیگرانی، چون میترا حجار، روزبه حصاری، میلاد رحیمی و مهسا باقری به ایفای نقش در این فیلم پرداخته اند.

ستون ۱۴ فیلمی در ژانر ترسناک است که تاکنون در ۴۸۲ سانس سینما توانسته حدود ۵ هزار بلیط به ارزش ۲۵۵ میلیون تومان بفروشد.

تماشاگر باید در هنگام تماشای فیلم لذت ببرد

امیر حسین همتی کارگردان این اثر درباره اولین اثر کارگردانی خود گفت: کسانی مانند من که به عنوان اولین کارگردان سینما معرفی می‌شویم، ابتدا تماشاگر حرفه‌ای سینما بودیم و به نظر من تماشاگر در هنگام تماشای فیلم باید از آن لذت ببرد.

وی ادامه داد: در فیلم هر حرفی که زده می‌شود درون آن حتما پیامی است. وی معتقد هستم رسالت به دنبال فیلم سازی می‌آید و زمانی که فیلمساز می‌شویم تصویر‌های ما با پیام همراه است و قطعا پیامی را به دنبال دارد.

همتی در پاسخ به این سوال که چرا اولین کار خود را با ژانر تریلر اجتماعی آغاز کرده است، گفت: علاقه شخصی من سینمای تریلر اجتماعی است؛ از این جهت تصمیم گرفتم کار اولم با این موضوع باشد. فکر می‌کنم در ایران این ژانر زیاد کار نشده است، از این جهت امیدوار هستم استقبال از ستون ۱۴ خوب پیش برود، زیرا تا به این لحظه مردم کار را دوست داشتند و از آن استقبال کردند.

روزبه حصاری چهره سینمایی خوبی دارد

وی درباره دلیل انتخاب بازیگرانی همچون میترا حجار و روزبه حصاری گفت: روزبه حصاری را دوست دارم و به نظرم چهره سینمایی خوبی دارد، او بازیگر فوق العاده‌ای است و دوست داشتم اولین کار سینمایی اش را با من داشته باشد و نقش جلال را روزبه بازی کند.

همتی ادامه داد: میلاد رحیمی یکی از بهترین بازیگران تئاتر است که در این کار یکی از بهترین بازیگران بود. همچنین مهسا باقری بازیگر بسیار پر تلاش و پر کار است و تمام سکانس‌های ستون ۱۴ را خود بازی کرد و همیشه پای کار بود. در فیلم دو صحنه بدل کار داشتیم، اما بقیه سکانس‌ها را خود مهسا بازی کرد که توانمندی او را در بازیگری نشان می‌دهند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که میترا حجار کار من را قبول و در این فیلم بازی کرد و پذیرفت در این کار همراه من باشد و بازی کند. از این جهت از همه بازیگران و کسانی که همراه من بودند تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: